logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

День гостинності на кафедрі маркетингу

Загальна інформація

За традицією восени до університету завітали учні ліцею "Наукова зміна". На правах номінального господаря кафедра маркетингу провела для них цікаву екскурсію територією вишу. Ліцеїсти  побували в бібліотеці, читальних залах, комп'ютерних класах, аудиторіях, лабораторіях, актовій залі, де саме проходила підготовка до "Дебюту першокурсника".  Але найбільше їх вразив коворкінг КНТЕУ - KNUTEHUB. Гостям припала до душі і спортивна база. Проводити профорієнтаційний захід викладачам допомагали студентки 4-го курсу ФТМ: Назарук Анастасія, Дорош Наталія, Корзун Аліна, Черкасова Поліна.

Чи важко навчатися в університеті? Які проводяться студентські заходи? Чи є програми обміну студентами? Ось про що в першу чергу хотіли дізнатися ліцеїсти, спілкуючись зі студентською молоддю. А студентам було дуже приємно розповідати про свою Alma mater, збуджуючи цікавість школярів, які за якийсь рік-другий можуть самі стати учасниками "Дебюту першокурсника".

26.10.2018
42265
940
остання редакція 29.05.2019
43220