logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Нагородження учасників Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті відбулася урочиста церемонія нагородження переможців VI Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами.

Цьогоріч на адресу конкурсу було надіслано понад 200 робіт у дев’яти номінаціях, найпопулярнішими з яких стали "Рекламна кампанія" та "Відеореклама". Конкурсні проекти, представлені талановитою молоддю з різних регіонів України, надихнули фахівців рекламної сфери, що оцінювали роботи, на цікаву дискусію, під час якої було запропоновано додаткові номінації від представників бізнесу. Також до конкурсу долучились і школярі, зачарувавши своїми талантами вельмишановне журі. Так відеоробота Піховкіної Катерини (СЗОШ №129, м. Київ) підкорила всіх учасників дискусії своєю креативністю, безпосередністю та цікавим підходом до виконання.

Наразі не в усіх номінаціях були визначені перші місця! Такий об’єктивний підхід професіоналів спрямовує талановитих студентів нашої країни до розкриття свого потенціалу, самовдосконалення та набуття нових знань, умінь та навичок.

Відповідно до рішення професіоналів 8 листопада 2018 року ректор Анатолій Антонович Мазаракі урочисто нагородив переможців за такими номінаціями:  

  • "Друкована реклама":

- Кобилінська Юлія Олегівнадиплом І ступеня;
- Коваленко Каріна, Стебловська Аліса, Іщук Юлія, Радченко Веронікадиплом ІІ ступеня;
- Лунько Ганна, Лящук Марина, Палієнко Анастасіядиплом ІІІ ступеня;

  • "Зовнішня реклама":

- Груздєва Юлія, Удод Єгор, Мамзін Юрійдиплом ІІ ступеня;
- Сальнікова Дар’я, Мінько Діана, Петрухіна Даша, Третьякова Вероніка – диплом ІІІ ступеня;

  • "Фірмовий стиль":

- Щерба Оксана, Теплинська Аннадиплом І ступеня;
- Доброхлоп Кирило, Клемра Вікторія, Канафоцький Павлодиплом ІІ ступеня;

  • "Фірмовий стиль конкурсу" :

- Гавриленко Ірина, Муравецька Дарина, Недашківська Анастасіядиплом І ступеня;
- Максименко Олег, Гуменна Катерина, Вишняк Олександр, Березюк В'ячеслав  – диплом ІІ ступеня;
- Коваленко Каріна, Нізовських Наталія, Любченко Даніела, Білоус Ірина, Боженко Марія, Несвітна Валерія, Балакальчук Марина - диплом ІІІ ступеня;

  • "Відеореклама":

- Старікова Наталія - диплом І ступеня;
- Федорів Олег, Мисник Галина, Третьякова Вероніка, Тур Анна, Дідик Віталій, Легка Марія, Поліщук Катерина, Закревська Тетяна  - диплом ІІ ступеня;
- Сідлецька Катерина, Слободянюк Аліна,  Герасимова Вікторія, Дорошик Ксенія, Кравець Анастасія, Романчук Олексій, Ревюк Софія, Коновалова Анна, Рудоман Карина, Левченко Ангеліна - диплом ІІІ ступеня;

  • "Радіореклама":

- Хмиз Мар`яна, Кучкін Микита, Горай Дар`я, Груздєва Юлія, Солоднюк Юля, Герасимов Денис - диплом ІІ ступеня;
- Кияниця Івандиплом ІІІ ступеня;

  • "Рекламна кампанія":

- Мисник Галина, Третьякова Вероніка, Тур Анна  - диплом І ступеня;
- Ткачук Ксенія, Старікова Наталія, Вінцковська Владислава - диплом ІІ ступеня;
- Дзюба Вікторія, Жуков Микола, Карлєчук Ірина, Берестяний Олександр, Клименко Катерина,  Калита Юлія, Лобєєва Анна, Шевелєва Поліна, Кіпріянова Олена, Манаєнко Дар’я, Верба Олена, Проха Аліна - диплом ІІІ ступеня;

  • "Інтернет-реклама":

- Шиманська Анна, Старікова Наталія, Тур Анна, Третьякова Вероніка, Мисник Галина – диплом ІІ ступеня;
- Авраменко Дарина,  Коваленко Валерія, Гусейнов Аміл, Сушко Владислав, Середюк Денис, Макаров Олексій  –  диплом ІІІ ступеня;

  • "Реклама, створена школярами"

- диплом ІІ ступеня отримала Піховкіна Катерина.

Заохочення від партнерів (компанія "Марс") отримали Караєва Ельвіра та Лямець Анастасія.

Організатори конкурсу переконані - щороку конкурсні роботи стають все більш якісними та креативними, а розширення географії учасників сприяє ефективній конкуренції між майбутніми рекламістами та піарниками.

Кафедра журналістики і реклами запрошує всіх охочих брати участь у Всеукраїнському студентському конкурсі торговельної реклами наступного 2019 року!

08.11.2018
42265
3035
остання редакція 20.11.2018
42265