logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Ювілейна Міжнародна науково-практична конференція "Маркетингові дослідження: інструменти та технології" - Re:Mark-2018

Загальна інформація

У конференц-залі Міжнародного інституту менеджменту (МІМ) відбулася 15-а (ювілейна) Міжнародна науково-практична конференція "Маркетингові дослідження: інструменти та технології" -  Re:Mark-2018.

Співорганізаторами конференції виступили: Київський національний торговельно-економічний університет, дослідна компанія "MASMI Ukraine" та редакція журналів "Маркетингові дослідження в Україні" та "Маркетинг і реклама".

Викладачі кафедри маркетингу та студенти КНТЕУ отримали чудову нагоду відвідати єдину в Україні конференцію з маркетингово-дослідницької проблематики загальнонаціонального рівня.

Головною темою дискусії стала "Роль маркетингових досліджень у задоволенні запитів споживачів". У програмі - доповіді, присвячені розгляду поточної ситуації на ринку, проблемам задоволення потреб цільової аудиторії та актуальним розробкам їх вирішення.

У роботі конференції взяли участь 150 учасників. Серед спікерів заходу - кращі експерти в галузі маркетингових досліджень:

  • Андрій Длигач, генеральний директор Advanter Group, доктор економічних наук;
  • Станіслав Чиглинцев, General Мanager MASMI Ukraine;
  • Світлана Винославська, комерційний директор Kantar TNS Україна;
  • Євген Шевченко, СЕО UA MASTER, експерт у сфері інтернет-маркетингу;
  • Ігор Гарбарук, міжнародний експерт, економіст, заступник директора ІВК КНТЕУ;
  • Ірина Лилик, ген. директор Української асоціації маркетингу, кандидат економічних наук;
  • Михайло Крикунов, Chairman of the Board Clust-ua CDA, декан Kiev Business School, член Market Research Society (Великобританія), кандидат технічних наук;
  • Ірина Федоришина, експерт, доцент КНТЕУ, кандидат психологічних наук;
  • Вероніка Тамайо Флорес, IE Business School, School of Human Science and Technology (Мадрид, Іспанія);
  • Андрій Кашпур, керівник Київського агентства стратегічних комунікацій, керівник проекту "Reputation Lab";
  • Павло Шевчук, експерт з маркетингу, Founder Shevchuk & Рartners.

У рамках Re:Mark-2018 також була проведена панельна дискусія щодо того, чи задоволені потреби споживачів, які існують проблеми і як отримати максимальний ефект від досліджень споживачів. Модератором виступив завідувач кафедри маркетингу КНТЕУ, головний редактор журналу  "Маркетинг і реклама", доктор наук з державного управління, професор Є. В. Ромат.

08.11.2018
42265
1831
остання редакція 09.11.2018
42265