logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

КНТЕУ залучає практиків до навчального процесу

Загальна інформація

До студентів спеціальностей "Журналістика" та "Маркетинг" з лекцією 29 жовтня 2018 року завітав Ілля Філін, Senior Programmatic Manager в OMD Optimum Media Ukraine. Запрошений спікер поділився з аудиторією власним досвідом роботи у великому медійному агентстві та дав поради щодо розвитку кар’єри молодих спеціалістів у рекламній сфері.

На зустрічі студенти дізнались про особливості рекламного ринку, внутрішню структуру рекламних підприємств та організацію їх роботи. Також багато уваги було приділено сучасним спеціалізованим програмам, які можуть стати у нагоді молодим маркетологам та рекламістам.

Відкрита лекція відбулась за ініціативи Сови Владислави Вікторівни, доцента кафедри журналістики та реклами, яка зазначає, що сучасна освіта в рекламній сфері неможлива без залучення практиків до навчального процесу.

Студенти, викладачі та сам спікер отримали задоволення від спілкування та багато нової і корисної інформації.

Сподіваємось на нові зустрічі з Іллею!

29.10.2018
42265
1020
остання редакція 29.05.2019
43220