logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Команда "ТРОС" КНТЕУ волонтери на "Retail Expo"

Загальна інформація

Третій щорічний Конгрес "Retail Expo" для прогресивних "гравців" ринку рітейлу і торговельної нерухомості, наймасштабніша підсумкова подія українського рітейлу відбувся 7 листопада 2018 року.

Retail Platforma - це унікальна площа для спілкування, яка об'єднує досвід та інновації українського ринку роздрібної торгівлі, професійну аналітику для дослідження ринку, та для отримання нових знань у цій сфері торгівлі.

Команда "ТРОС" КНТЕУ була офіційним помічником цього заходу. Як зазначили організатори: "Ми цілком задоволені відповідальністю студентів та їх бажанням брати участь у такому виді волонтерства".

На учасників чекала насичена програма, що складалася з трьох паралельних потоків - виставки, презентацій спікерів, talk show та дискусій.

Цього року конференція проводилась у головному залі Pochayna Event Hall, де виступали такі спікери: Геннадій Ткаченко- експерт з розвитку персоналу роздрібних мереж( Retail Studio G. T.),  Анна Савельева - начальник департамента роздрібних операцій (Watsons ),  Наталія Максименко - керуюча роздрібом (NYX), Євгенія Костенко - керуюча магазином JYSK, Ярослав Філобок (Shiko Trading House), Волкан Пекер - директор з продажів (Colin's), Аліна Качоровська (Kachorovska Store&Cafe), Геннадій Карлинський- директор з маркетингу ( Аптека Доброго Дня) та інші.

Кейси про розвиток бізнес-стратегій у рітейлі представили найкращі експерти з роздрібних компаній на глобальному рітейл-конгресі України.

 На обговорення висувалися такі теми:

  •  "Як збільшити прибуток магазину"
  •  "Топ 5 помилок керівництва і персоналу магазину, які призводять до зниження прибутку"
  •  "Ключові методи стимуляції продажів"
  •  "Мультисенсорний мерчандайзинг- продаж вражень або Керування бажанням купівлі"
  • "Які інновації слід внести, аби не зникнути з ринку"

Можна зробити висновок, що динамічний та емоційний 2018 рік показав: основою успіху рітейлера є зосередження уваги на інноваційних технологіях у поєднанні з надшвидкою реакцією на бажання клієнта, взаємодія з яким може як знищити репутацію бренду, так і зробити його компанією номер 1!

Після довгих дискусій відбулось нагородження найкращих рітейлерів у 11 номінаціях. З них найбільше виділився АТБ у номінації "За найкращу колаборацію"

Підсумовуючи все, вище сказане, ми, студенти КНТЕУ стверджуємо, що це була чудова нагода почути нову корисну інформацію, зануритися у світ роздрібної торгівлі та бізнесу, познайомитися із впливовими людьми та спробувати свої сили в організації такого серйозного заходу

07.11.2018
42265
2228
остання редакція 13.11.2018
42265