logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Реклама чи журналістика? Євгенія Родіонова розповіла, чому на рекламному ринку є попит на спеціаліста з журналістськими навичками

Загальна інформація

На кафедрі журналістики та реклами відбулась відкрита лекція Євгенії Родіонової, СEO агентства "Content.UA". Зустріч відбулася 14 листопада 2018 року та була присвячена особливостям професій рекламника та маркетолога на сучасному ринку діджитал-комунікацій.

"Єдиний маркетинг сьогодні — це контент-маркетинг. Жодного просування не буде без якісного контенту. А в епоху роботів, до якої ми наближаємось, змагатись зі штучним інтелектом зможуть лише ті фахівці, які думають творчо і здатні давати людям живі емоції та цікаві історії", – ось, що розповіла студентам пані Євгенія.

Євгенія спілкується зі студентами КНТЕУ не вперше, і обов’язково завітає ще. Студенти та викладачі, присутні на лекції, були задоволені проведеною дискусією та чекають наступної зустрічі.

14.11.2018
42265
1967
остання редакція 29.05.2019
43220