14-ий Український студентський фестиваль реклами
Загальна інформація
У Київському національному торговельно-економічному університеті 23 листопада 2018 року відбулися заключні заходи 14-го Українського студентського фестивалю реклами.
У творчому конкурсі фестивалю взяли участь понад 500 студентів, школярів, молодих співробітників рекламних агентств з усіх регіонів України. Вони надіслали в оргкомітет 452 роботи за номінаціями:
- "Відеореклама",
- "Друкована реклама",
- "Зовнішня реклама",
- "Інтернет-реклама",
- "Фірмовий стиль",
- "Рекламні кампанії",
- "Реклама, створена школярами",
- тематична номінація "Здоровий спосіб життя".
Роботи оцінювало компетентне професійне журі, очолюване Анже Йеребом, регіональним директором компанії BBDO у Східній Європі та Центральній Азії. У склад журі входили практики реклами, представники ЗМІ та громадських організацій.
У програмі майстер-класів 14-го УСФР виступили Анже Йереб, креативний директор "Saatchi & Saatchi" Костянтин Шнайдер, керівник проекту "Reputation Lab" Андрій Кашпур та генеральний директор PR-BTL-Event-компанії Андрій Різоль. На майстер-класах були присутні студенти КНТЕУ, інших українських ЗВО та школярі м. Києва.
Для студентів КНТЕУ 14-й УСФР став найвдалішим за останні 9 років.
Так, головну нагороду – Гран-прі фестивалю – виборола студентка ФТМ КНТЕУ Дар’я Сальнікова з роботою "Big Hero". Вона ж перемогла в номінації "Рекламні кампанії".
Переможцями також стали Сліпченко Владислав та Горобець Олексій (магістри 1 курсу спеціальності "Маркетинг"). Вони перемогли в номінації "Зовнішня реклама" з роботою "Блиск діамантів". Крім цього, студенти КНТЕУ посіли 5 других місць та 5 третіх.
Слід додати, що вже не перший рік у номінації "Зовнішня реклама" увесь "п’єдестал" був зайнятий тільки студентами КНТЕУ.
Спасибі всім учасникам 14-го УСФР та всім, хто допоміг успішно провести цей захід!