logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Креатив-батл "Рекламний Полігон"

Загальна інформація

Паралельно із проведенням 14-го УСФР у Київському національному торговельно-економічному університеті протягом 23-24 листопада 2018 року відбулися події творчого конкурсу "Рекламний Полігон".

Отримавши завдання у ранок п’ятниці, учасники творчих змагань мали підготувати свої роботи до 12:00 суботи. За 27 годин учасники цієї "креативної битви" створили рекламну кампанію за реальним творчим брифом партнера конкурсу – компанії "Пепсіко Україна". Тема, над якою працювали всі учасники, мала соціальну спрямованість – "Роздільний збір побутового сміття та упаковки".

До КНТЕУ для участі в змаганнях "Рекламного Полігону" прибули учасники 21 команди українських ЗВО з Києва, Харкова, Одеси, Чернігова, Вінниці та Чернівців. Загалом в заході взяли участь близько 100 студентів та команда школярів із клубу "Магнат" Київського палацу дітей і молоді.

Для студентів КНТЕУ нинішній "Рекламний Полігон" став найвдалішим за всі роки участі. Команда з КНТЕУ "Be Nuts" у впертій боротьбі виборола Гран-прі. До складу команди увійшли студенти 4-го курсу спеціальності "Маркетинг" факультету торгівлі та маркетингу. На заключному етапі наші студенти не тільки увійшли до шорт-листа (найкращої п’ятірки команд із 21), але й успішно захистили свою рекламну кампанію переді журі конкурсу та всіма іншими учасниками. До журі, очолюваного Костянтином Шнайдером, креативним директором рекламної компанії "Saatchi & Saatchi Ukraine" ("Саатчі енд Саатчі Україна"), входили також представники компанії "Пепсіко Україна" та Української асоціації пакувальників.

Вітаємо переможців!

Бажаємо успіхів і надалі!

24.11.2018
42265
2060
остання редакція 26.11.2018
Vega