logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

REX-2009

Загальна інформація

  2 жовтня 2009 р. у Київському міжнародному виставковому центрі "КиївЕкспоПлаза" в рамках виставки REX-2009 відбувся День студента, на якому експерти, провідні вітчизняні фахівці у сфері маркетингових комунікацій провели майстер-класи: 

• "Основні моделі розвитку бренду" - В. Пустотін, канд. філософських наук, генеральний директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит".
• Інтерактивна гра "Як стати ДМ-експертом" - Л. Горіла, управляючий керівник Маркетинг-групи "OS-Direct".
• Диспут "Чи треба вчитися рекламі?" - Е.В. Ромат, голова Союзу рекламістів України, д-р держ. упр., професор КНТЕУ; Е. Андрейченко, генеральний директор РА "Україна Арт".
• "Маркетинг відносин" - В. Пекар, президент компанії "Євроіндекс".
• "PR-просування клієнта під час кризи і в період виходу з кризи" - В. Курейко, генеральний директор "Publicity Creating", президент Українського PR-альянсу.
• "Якщо у вас є талант, то що з ним робити?" - І. Делікатна, канд.екон.наук, начальник Служби управління талантами "Atlantic Group".
• Презентація "Український студентський фестиваль реклами: коли кількість переходить в якість" - Т.А. Пирогова, виконавчий директор Українського студентського фестивалю реклами.
• Маркетолог на підприємстві: стратег або мішень? Які знання і навики життєво необхідні - Л.М. Шульгіна, д-р екон. наук, професор КНТЕУ.
• "До питання про рекламний креатив: чому навчити практично неможливо. Але спробувати треба! - П. Клубнікін, старший арт-директор РА "Leo Burnett Kyiv".

   КНТЕУ вже другий рік поспіль виступив співорганізатором конференції "Маркетингові дослідження: інструменти та технології": 
1 жовтня 2009р. у Київському міжнародному виставковому центрі "КиївЕкспоПлаза" в рамках виставки REX-2009 успішно проведено Шосту Міжнародну науково-практичну конференцію "Маркетингові дослідження: інструменти та технології". Співорганізаторами Конференції у цьому році виступили провідні дослідні компанії України: "TNS в Україні", "Українська Маркетингова Група" ("UMG") та "InMind". Як співорганізатор також вдруге виступив Київський національний торговельно-економічний університет.
   На Конференції традиційно обговорювалися досягнення у сфері нових технологій й інструментів. Специфікою Конференції став поглиблений розгляд проблем розвитку найбільш дослідного ринку в умовах кризи. У рамках Конференції виступили провідні українські й закордонні фахівці у сфері маркетингових досліджень. 
Серед найцікавіших виступів були доповіді закордонних гостей Конференції. Олексій Новосельцев із дослідної компанії "Why 5 Research" (Брюсель, Бельгія) разом із Оленою Житник - з компанії "InMind" доповіли на тему "Стратегічні дослідження в системі Marketing Intelligence". Заступник Генерального директора "КОМКОН" Сергій Адамов з Москви у своєму виступі розглянув проблему "Віртуальний 3D Shop як унікальний засіб вивчення поведінки покупця в торговельній точці". Учасники Конференції відзначили високий рівень усіх без винятку доповідей.
Незважаючи на рецесію, кількість учасників Конференції перевищила 120 осіб. Це рекордний рівень за увесь час проведення форуму. До того ж можна зауважити й про певні тенденції у зміні якісного складу учасників. Зросла частка представників міжнародних брендів. Усе це світчить про те, що Конференція підтвердила свій статус найбільш великого щорічного форуму українських маркетингових дослідників в Україні. А це означає, що є всі підстави для того, щоб рівень наступної, уже VII Конференції, був ще вищим.
   Активну участь у підготовці та проведенні Конференції відіграла кафедра маркетингу та реклами КНТЕУ. Завідуюча кафедри проф. В.В. Ортинська, доц. О.М. Мельникович та ст. викл. Д.В. Яцюк стали активними учасниками дискусій на Конференції, а проф. кафедри Є.В. Ромат виявив себе як їх модератор та координатор. Значну допомогу в організаційному забезпеченні надали студенти ФЕМП. 

 

 


Кафедра маркетингу та реклами

26.10.2009
annzo
2036
остання редакція 26.10.2009
23