REX-2009
Загальна інформація
2 жовтня 2009 р. у
Київському міжнародному виставковому центрі "КиївЕкспоПлаза" в
рамках виставки REX-2009 відбувся День студента, на якому експерти,
провідні вітчизняні фахівці у сфері маркетингових комунікацій
провели майстер-класи:
• "Основні моделі розвитку бренду" - В. Пустотін, канд.
філософських наук, генеральний директор бренд-консалтингової
компанії "Слідопит".
• Інтерактивна гра "Як стати ДМ-експертом" - Л. Горіла, управляючий
керівник Маркетинг-групи "OS-Direct".
• Диспут "Чи треба вчитися рекламі?" - Е.В. Ромат, голова Союзу
рекламістів України, д-р держ. упр., професор КНТЕУ; Е.
Андрейченко, генеральний директор РА "Україна Арт".
• "Маркетинг відносин" - В. Пекар, президент компанії
"Євроіндекс".
• "PR-просування клієнта під час кризи і в період виходу з кризи" -
В. Курейко, генеральний директор "Publicity Creating", президент
Українського PR-альянсу.
• "Якщо у вас є талант, то що з ним робити?" - І. Делікатна,
канд.екон.наук, начальник Служби управління талантами "Atlantic
Group".
• Презентація "Український студентський фестиваль реклами: коли
кількість переходить в якість" - Т.А. Пирогова, виконавчий директор
Українського студентського фестивалю реклами.
• Маркетолог на підприємстві: стратег або мішень? Які знання і
навики життєво необхідні - Л.М. Шульгіна, д-р екон. наук, професор
КНТЕУ.
• "До питання про рекламний креатив: чому навчити практично
неможливо. Але спробувати треба! - П. Клубнікін, старший
арт-директор РА "Leo Burnett Kyiv".
КНТЕУ вже другий рік поспіль виступив
співорганізатором конференції "Маркетингові дослідження:
інструменти та технології":
1 жовтня 2009р. у Київському міжнародному виставковому центрі
"КиївЕкспоПлаза" в рамках виставки REX-2009 успішно проведено Шосту
Міжнародну науково-практичну конференцію "Маркетингові дослідження:
інструменти та технології". Співорганізаторами Конференції у цьому
році виступили провідні дослідні компанії України: "TNS в Україні",
"Українська Маркетингова Група" ("UMG") та "InMind". Як
співорганізатор також вдруге виступив Київський національний
торговельно-економічний університет.
На Конференції традиційно обговорювалися досягнення у
сфері нових технологій й інструментів. Специфікою Конференції став
поглиблений розгляд проблем розвитку найбільш дослідного ринку в
умовах кризи. У рамках Конференції виступили провідні українські й
закордонні фахівці у сфері маркетингових досліджень.
Серед найцікавіших виступів були доповіді закордонних гостей
Конференції. Олексій Новосельцев із дослідної компанії "Why 5
Research" (Брюсель, Бельгія) разом із Оленою Житник - з компанії
"InMind" доповіли на тему "Стратегічні дослідження в системі
Marketing Intelligence". Заступник Генерального директора "КОМКОН"
Сергій Адамов з Москви у своєму виступі розглянув проблему
"Віртуальний 3D Shop як унікальний засіб вивчення поведінки покупця
в торговельній точці". Учасники Конференції відзначили високий
рівень усіх без винятку доповідей.
Незважаючи на рецесію, кількість учасників Конференції перевищила
120 осіб. Це рекордний рівень за увесь час проведення форуму. До
того ж можна зауважити й про певні тенденції у зміні якісного
складу учасників. Зросла частка представників міжнародних брендів.
Усе це світчить про те, що Конференція підтвердила свій статус
найбільш великого щорічного форуму українських маркетингових
дослідників в Україні. А це означає, що є всі підстави для того,
щоб рівень наступної, уже VII Конференції, був ще вищим.
Активну участь у підготовці та проведенні Конференції
відіграла кафедра маркетингу та реклами КНТЕУ. Завідуюча кафедри
проф. В.В. Ортинська, доц. О.М. Мельникович та ст. викл. Д.В. Яцюк
стали активними учасниками дискусій на Конференції, а проф. кафедри
Є.В. Ромат виявив себе як їх модератор та координатор. Значну
допомогу в організаційному забезпеченні надали студенти
ФЕМП.
Кафедра маркетингу та реклами