ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з проблем інтеграції теорії та практики реклами в Україні.
Загальна інформація
16 грудня 2009 року у
Київському національному торговельно-економічному університеті
відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама
в Україні: інтеграція теорії та практики".
Пленарне засідання відкрила доповідь ректора КНТЕУ професора
Мазаракі А.А., що була присвячена питанню соціальної
відповідальності у сфері реклами.
Актуальні питання теорії та практики реклами було
розглянуто у пленарних доповідях: голови Спілки рекламістів України
професора кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ Ромата Є.В.,
виконавчого директора Всеукраїнської рекламної коаліції Лазебника
М.Р., виконавчого директора Української асоціації Інтернет-реклами
Заблоцького А.В., заст. головного редактора журналу "Маркетинг і
реклама", референта Спілки рекламістів України Пирогової Т.А.,
управляючого партнера Маркетинг-групи OS-Direct Горєлої Л.В.,
генерального директора компанії Publicity Creating Курейко
В.В.
У своїх доповідях учасники конференції порушували питання
соціальної відповідальності у сфері реклами, ролі політичної
реклами в системі політичного маркетингу, стану
рекламно-комунікаційного ринку України у 2009 році та перспективи
його розвитку, сучасних тенденцій розвитку ринку реклами та ринку
Інтернет-реклами, зокрема проблем розвитку соціальної реклами в
Україні, проблем сучасного розвитку українського ринку PR та
директ-маркетингу, роль системи освіти у формуванні кваліфікованих
кадрів рекламної галузі.
На конференції були присутні проректор з наукової та
навчально-методичної роботи КНТЕУ Притульська Н.В. та декан
факультету економіки менеджменту і права Гуляєва Н.М.
У конференції взяли участь студенти та викладачі вищих
навчальних закладів: КНТЕУ, ДонНУЕТ ім. Михайла
Туган-Барановського, ЧТЕІ КНТЕУ, Одеського Міжнародного
гуманітарного університету, Інституту міжнародних
відносин.
На секційних засіданнях "Актуальні проблеми розвитку
рекламно-комунікаційного ринку України" та "Інтегровані
маркетингові комунікації: розвиток рекламних засобів", в рамках
роботи конференції особливою увагою була відмічена доповідь ст.
викладач ДонНУЕТ ім. Михайла Туган-Барановського Вороніної Г.О. на
тему "Особливості рекламування товарів для дітей".
Результатом обговорення доповідей та дискусій
учасниками конференції стали рекомендації:
- громадським професійним організаціям рекламістів в Україні
визначити своєю метою допомогу в підготовці кваліфікованих кадрів
для рекламно-комунікаційної галузі та активізувати діяльність в
цьому напрямку з представниками вищих навчальних закладів,
викладачами та дослідниками;
- здійснити оновлення існуючих стандартів рекламної діяльності щодо
дотримання рекламістами норм етики та добросовісної конкуренції в
межах ситуації на рекламно-комунікаційному ринку, що суттєво
змінилась із часів прийняття попередніх документів;
- рекламодавцям та рекламістам підвищити рівень власної соціальної
відповідальності.
Зав. кафедри маркетингу та реклами В.В. Ортинська