logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Практики медичного маркетингу зустрілися зі слухачами Інституту вищої кваліфікації КНТЕУ

Загальна інформація

Викладачі кафедри маркетингу беруть активну участь у реалізації навчального процесу в Інституті вищої кваліфікації КНТЕУ. Провідними викладачами кафедр запрошуються на заняття авторитетні українські експерти-практики.

Тож завідувач кафедри маркетингу професор Є. В. Ромат запросив на семінар із дисципліни «Маркетинг медичних послуг» Олену та Віктора Трушів, які є засновниками та провідними консультантами компанії «Лабораторія медичного бізнесу «Редбіз». Олена Труш є також головним редактором і видавцем українського журналу «Приватний лікар».

Темою обговорення стали практичні функції маркетолога в медицині, а також перелік необхідних для їх реалізації знань і компетенцій.

Заняття відбулося на високому методичному та професійному рівні. Слухачі ставили багато запитань та отримали на них компетентні відповіді.

20.02.2020
42265
4910
остання редакція 24.02.2020
Vega