logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

«INNOVATIVE PERFOMANCE IN TRADE» проєкт студентів КНТЕУ один із найкращих

Загальна інформація

Студенти ФТМ 3 курсу 12 групи спеціальності «Маркетинг», спеціалізації «Рекламний бізнес» Драпіковська Анна, Ігнатенко Надія, Бусел Яна, Лешик Юлія з керівником доцентом кафедри торговельного підприємництва та логістики Кулік Анною Володимирівною взяли участь у вирішенні кейсу «INNOVATIVE PERFOMANCE IN TRADE» від компанії AB InBev Efes Ukraine.

Організатором заходу була спільнота casers.org. Учасникам необхідно було сформувати одну промо активність відмінну від звичної знижки, один з методів додаткової візуалізації та розміщення товару, проаналізувати планові результати та розрахувати рентабельність.

За результатами 1 туру команда потрапила у ТОП-5. У другому турі студенти захистили свій проєкт в офісі компанії та посіли 2 місце серед учасників.

Вітаємо студентів!

Дякуємо Анні Володимирівні за плідну роботу зі студентами!

26.02.2020
433884
5196
остання редакція 01.03.2020
Vega