logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ІІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації»

Загальна інформація

На онлайн-платформі Київського національного торговельно-економічного університету за підтримки факультету торгівлі та маркетингу 27 травня 2020 року відбулась ІІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації».

У роботі конференції брали участь близько 130 викладачів та студентів, серед яких представники Швеції, США, Польщі, України.

Інтернет-конференція проходила у форматі дискусійних платформ за такими тематичними напрямами:

  • торговельне підприємництво та логістика: стратегії та технології
  • маркетингова інноваційна діяльність підприємств торгівлі
  • захист прав споживачів
  • наукове та практичне товарознавство: дослідження та інновації
  • митне регулювання в Україні
  • управління безпечністю та якістю товарів і послуг
  • торговельна освіта – європейський вимір

Матеріали були представлені українською та англійською мовами в авторській редакції.

Матеріали Інтернет-конференції розміщено за посиланням.

27.05.2020
42265
3931
остання редакція 12.06.2020
42265