logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Конференція "Маркетингові дослідження: інструменти й технології" відображає пожвавлення на ринку дослідницьких послуг

Загальна інформація

  29 вересня в Києві, у Міжнародному виставковому центрі "КиївЕкспоПлаза" в рамках виставки REX-2010 успішно відбулася Сьома Міжнародна науково-практична конференція "Маркетингові дослідження: інструменти й технології". Співорганізатором Конференції виступив Київський національний торгово-економічний університет разом із провідною в Україні дослідницькою компанією UMG International та компанією "Евроиндекс". 
   На Конференції традиційно обговорювалися проблеми функціонування світового й національного ринків маркетингових досліджень, взаємини між замовниками досліджень і їхніх виконавців, інновації в сфері дослідницьких технологій і інструментарію. Концепція Конференції й основні розглянуті проблеми були визначені Організаційним комітетом форуму ще навесні цього року. До складу Оргкомітету увійшли й представники Університету, зокрема професор кафедри маркетингу та реклами Є.В. Ромат. В роботі Конференції вцілому взяли участь понад 20 співробітників КНТЕУ. На урочистому відкритті форуму виступила проректор з наукової та навчально-методичної роботи Н.В. Притульська. 
Учасники Конференції відзначили високий рівень усіх без винятку доповідей. Всі виступи були присвячені актуальним проблемам і, як правило, викликали жваву дискусію між учасниками. У числі найцікавіших виступів, на думку слухачів, були доповіді генерального директора компанії MASMI Ukraine Станіслава Чеглинцева, директора із роботи з клієнтами A/R/M/I-Marketing Олександри Титаренко, заступника директора по дослідженнях Research & Branding Group Настасії Коломоец та професора Нинг Чангху (Ning Changhui) з Китайської Народної Республіки. Його выступ був присвячений актуальній проблемі впливу країни походження на оцінку товарів брендових альянсів. Зауважимо, що приїзд професора Школу бізнесу й управління Китайського південно-центрального економічного і юридичного університету був організований нашим Університетом. В Конференції взяли участь і представники китайської делегіції, що прибула з візитом до КНТЕУ.
   Дослідницький форум повною мірою віддзеркалив посткризове пожвавлення у сфері маркетингових досліджень української економіки. Про це свідчили характер обговорюваних проблем і загальна кількість учасників Конференції, що перевищила 130. Це рекордний рівень за увесь час проведення форуму. Учасники форуму - і організатори, і спікери, і слухачі - відзначили важливість подібних щорічних зустрічей. 

 


Ректорат

04.10.2010
annzo
2010
остання редакція 04.10.2010
23