Конференція "Маркетингові дослідження: інструменти й технології" відображає пожвавлення на ринку дослідницьких послуг
Загальна інформація
29 вересня в Києві, у
Міжнародному виставковому центрі "КиївЕкспоПлаза" в рамках виставки
REX-2010 успішно відбулася Сьома Міжнародна науково-практична
конференція "Маркетингові дослідження: інструменти й технології".
Співорганізатором Конференції виступив Київський національний
торгово-економічний університет разом із провідною в Україні
дослідницькою компанією UMG International та компанією
"Евроиндекс".
На Конференції традиційно обговорювалися проблеми
функціонування світового й національного ринків маркетингових
досліджень, взаємини між замовниками досліджень і їхніх виконавців,
інновації в сфері дослідницьких технологій і інструментарію.
Концепція Конференції й основні розглянуті проблеми були визначені
Організаційним комітетом форуму ще навесні цього року. До складу
Оргкомітету увійшли й представники Університету, зокрема професор
кафедри маркетингу та реклами Є.В. Ромат. В роботі Конференції
вцілому взяли участь понад 20 співробітників КНТЕУ. На урочистому
відкритті форуму виступила проректор з наукової та
навчально-методичної роботи Н.В. Притульська.
Учасники Конференції відзначили високий рівень усіх без винятку
доповідей. Всі виступи були присвячені актуальним проблемам і, як
правило, викликали жваву дискусію між учасниками. У числі
найцікавіших виступів, на думку слухачів, були доповіді
генерального директора компанії MASMI Ukraine Станіслава
Чеглинцева, директора із роботи з клієнтами A/R/M/I-Marketing
Олександри Титаренко, заступника директора по дослідженнях Research
& Branding Group Настасії Коломоец та професора Нинг Чангху (Ning
Changhui) з Китайської Народної Республіки. Його выступ був
присвячений актуальній проблемі впливу країни походження на оцінку
товарів брендових альянсів. Зауважимо, що приїзд професора Школу
бізнесу й управління Китайського південно-центрального економічного
і юридичного університету був організований нашим Університетом. В
Конференції взяли участь і представники китайської делегіції, що
прибула з візитом до КНТЕУ.
Дослідницький форум повною мірою віддзеркалив
посткризове пожвавлення у сфері маркетингових досліджень
української економіки. Про це свідчили характер обговорюваних
проблем і загальна кількість учасників Конференції, що перевищила
130. Це рекордний рівень за увесь час проведення форуму. Учасники
форуму - і організатори, і спікери, і слухачі - відзначили
важливість подібних щорічних зустрічей.
Ректорат