logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Впровадження навчання за міжнародною освітньою програмою "МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ МОДИ"

Загальна інформація

  В Інституті вищої кваліфікації Київського національного торговельно-економічного університету спільно із Міжнародним інститутом моди, дизайну та маркетингу Polimoda (Флоренція, Італія), Інститутом економіки та фінансів (Бізнес-школа) "Синергія" (Москва, Росія), Концерном "Воронін" вперше на Україні запроваджено навчання за ексклюзивною міжнародною освітньою програмою "МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ МОДИ". 
   14 жовтня 2010 р. відбулося вступне випробування за цією програмою. Комісію очолював Воронін Михайло Львович - президент Концерну "Воронін". 
   Серед членів комісії були представники університету: Притульська Наталія Володимирівна - проректор з наукової та навчально-методичної роботи, завідувач кафедри товарознавства та експертизи харчових продуктів, професор, доктор економічних наук, Шклярук Катерина Семенівна - директор ІВК, доцент, кандидат економічних наук, Мельникович Олена Миколаївна - професор кафедри маркетингу та реклами, доктор економічних наук, Чаюн Ірина Олександрівна - завідувач кафедри економіки, менеджменту та маркетингу ІВК, доцент, кандидат економічних наук.

 

Директор Інституту вищої кваліфікації К.С.Шклярук

20.10.2010
annzo
2193
остання редакція 20.10.2010
23