Н1 Валерій Маковецький, "Фокстрот" та "Самсунг" нагородили студентів КНТЕУ на Рекламному полігоні
Загальна інформація
У головному офісі "Фокстрот" 1 грудня 2020 року відбулося нагородження 7 студентів КНТЕУ. Команда «Baza 19» - студенти 4-го курсу, посіла перше місце в найскладнішій номінації цьогорічного Рекламного полігону (хакатон у рамках 15-го Українського студентського фестивалю реклами). У конкурсі, крім студентів КНТЕУ, взяли участь ще 14 команд з ВУЗів України будь-якої форми власності. Номінацію «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» запропонували партнери рекламного фестивалю: бренд «Фокстрот», його співзасновник Валерій Маковецький та компанія "Samsung Electronic Ukraine".
Студенти КНТЕУ, які брали участь та здобули 1-е місце в Рекламному полігоні:
- Кричфалушій Антон Едуардович - капітан команди
- Середа Єлизавета Олександрівна
- Чукін Ілля Валентинович
- Маркевич Орися Віталіївна
- Тополюк Віталій Тарасович
- Колісніченко Валерія Валеріївна
- Кравчук Валентина Анатоліївна
– Вітаю студентів команди «Baza 19», що навчаються у КНТЕУ, із перемогою у номінації, ініційованої білими продавцями та імпортерами, – привітав студентів Валерій Маковецький. – Мені особисто приємно, що перемогу здобули студенти КНТЕУ, з якими у Групи компаній Фокстрот та власне бренду "Foxtrot" є багаторічний досвід партнерства у підготовці кадрів для торгівельної галузі та професіоналізації освіти.
Потреба у створенні спеціальної номінації від “білого бізнесу” на Рекламному полігоні зумовлена збільшенням кількості продажів техніки, яка ввезена в Україну нелегально (контрабанда або чорний спосіб) або зі штучним зменшенням мита (сірий спосіб імпортування). У кінцевому випадку це призводить до порушення прав споживача та невиконання гарантійних зобов’язань перед споживачем, що не має фіскального чеку. Бренд "Фокстрот" у партнерстві з компанією "Samsung" підкреслюють, що клієнтоорієнтованість є однією з головних їх бізнесових конкурентних переваг. І фіскальний чек завжди супроводжує покупку у «Фокстрот». Для того, аби навчити покупців захищати свої права й вимагати законний документ, і була заснована спеціальна номінація Рекламного полігону. Головне завдання номінації – показати важливість вимоги фіскального чеку при купівлі техніки, у відповідності до постанови від 16 березня 2017 р. № 231 Кабінету міністрів України, який сприяє посиленню захисту прав споживача.
Задля маркетингового натхнення студенти КНТЕУ використали вірші Григорія Остера “Шкідливі поради". Але члени команди «Baza 19» підійшли до відомого твору сучасно та креативно. Аби донести до цільової аудиторії потребу купувати техніку лише з фіскальним чеком та дбати про власні права споживача, студенти КНТЕУ запропонували додаток-гру.
Героями діджитал-застосунку стали “білий” та "сірий" персонажі. Гравець (покупець) виконує певні дії, за які набирає бали. Цікаво, що у грі “сірий” персонаж постійно зваблює гравця. Нашіптує йому поради, які далекі від законослухняності, радить придбати техніку, що завезена в країну контрабандним способом та не адаптована до українських реалій. Коли ж гравець долає всі спокуси мороку (тінізації), то зможе конвертувати набрані бали у щось корисне. Наприклад, у знижки у "Фокстроті" на купівлю техніки. Звісно, з фіскальним чеком. Журі одразу виокремило роботу команди «Baza 19» з-поміж інших робіт. Але остаточне рішення про перемогу саме цього проєкту журі прийняло після онлайн-презентації.
– Рекламний проєкт «Baza 19» одразу звернув на себе увагу журі. Так, він контраверсійний, – прокоментував ідею та виконання проєкту студентів КНТЕУ голова журі Коста Шнайдер, креативний директор агентства "Saatchi & Saatchi Ukraine". – Але студенти показали соціальне значення проблеми та вразили нас креативною та практичною ідеєю вирішення проблеми в рамках бріфу.
Усі члени команди КНТЕУ, які перемогли у номінації «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» отримали спеціальні призи від "Samsung" – смартфони Galaxy M21s.
– Ми були готові до Рекламного полігону та впевнені у собі. Але стіна, що її треба було подолати, була, і ой, яка висока. Розробити рекламну кампанію за 48 годин – це не просто. Але ми задоволені результатом та дякуємо "Фокстроту", Валерію Маковецькому та "Samsung Ukraine" за можливість проявити себе. Дякуємо за мотивацію до подальших дій, адже саме після полігону нам відкрились нові горизонти, – поділився своїми враженнями від події Кричфалушій Антон, капітан команди «Baza 19», під час нагородження студентів у головному офісі Групи компаній Фокстрот.