Унікальний спеціалізований проєкт від факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу
Загальна інформація
За ініціативою ради студентського самоврядування факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу та за підтримки випускових кафедр було започатковано освітньо-практичний проєкт «HUBSPEAKERS IN TOURISM, HOTEL AND RESTAURANT BUSINESS».
У період з 25 листопада по 04 грудня було запрошено 15 спікерів, серед яких провідні готельєри та ресторатори з міжнародним досвідом, власники ресторанів, пекарень тощо. В умовах пандемії коронавірусної інфекції, що має безпосередній вплив на розвиток туризму в Україні та світі, були запропоновані до обговорення теми «Світовий туристичний ринок: постпандемічні реалії та очікування» і «Глобальні тренди та локальні практики ресторанних технологій».
До співпраці були запрошені представники туристичного, готельного та ресторанного бізнесу, які із задоволенням обмінювалися своїми знаннями та досвідом виходу з цієї ситуації:
- Антон Тараненко (експерт з туризму, CEO Visit Ukraine, автор каналу Youtube VisitKyiv);
- Павло Головненко (виконавчий директор мережі турагенцій Piligrim.ua);
- Марія Себова (тревел-блогер, у минулому журналіст "Нового каналу");
- Ірина Нагорняк (заступник комерційного директора групи Vertex Hotel Group);
- Тетяна Марчук (керівник служби продажу та маркетингу готелю "Україна");
- Артем Мороз (готельєр з великим міжнародним досвідом, працює в готелі Sky Loft, власник телеграм-каналу Real Hotelier);
- Ельза Сагура (комунікаційний стратег, маркетолог, засновниця компанії з розвитку брендів Bloom Büro);
- Лілія Заєць (Revenue Manager Hotel Innovations company);
- Кнуд Ерік Ларсен (міжнародний експерт з ресторанних технологій, член Асоціації шеф-кухарів Норвегії, Всесвітньої асоціації шеф-кухарів WACS, суддя міжнародних кулінарних змагань);
- Катерина Яблонська (ресторатор, шеф-кондитер в Yablonska Cafeteriá (м. Одеса);
- Сергій Граур (власник хлібної майстерні «Птах»).
Приємною винагородою за отримані знання на факультеті ресторанно-готельного та туристичного бізнесу в КНТЕУ була зустріч із колишніми випускниками, які згадували успішно проведені студентські роки та ділились професійними секретами:
- Олександром Туником (менеджер з маркетингу мережі турагенцій Piligrim.ua);
- Крістіною Власенко (піар-координатор відділу маркетингу і продажів готелю «Four Seasons Hotel Kuwait at Burj Alshaya» (Кувейт);
- Дмитром Коштурою (старший консьєрж готелю Intercontinental);
- Мариною Штепко (проєкт-менеджер масштабних українських кулінарних подій – Ukrainian Gastro Show, Creative Chefs Summit).
Студенти – учасники проєкту з цікавістю слухали спікерів та віддячили у коментарях своїми відгуками:
– Планую після закінчення навчання працювати у сфері туризму, інформація була дуже актуальна та цікава.
– Круто, так багато нової інформації!!! Такого не знайдеш у книжках.
– Спікер елементарно пояснила такі складні речі!
– Фішки стосовно визначення цільової аудиторії свого бренду дуже «круті», простими словами про важливе!!!
– Спілкування з практиком – це справжній досвід!!!
– Це була найцікавіша година мого тижня!))
– Маркетинг у готелях – велика сила!!! Хочу пов’язати з цим свою майбутню діяльність.
– Дізнався чимало цікавої інформації! Це було потужно.
– Мега лайтова та позитивна лекція!
Ми щиро вдячні запрошеним спікерам, які є професіоналами своєї справи, та сподіваємося на подальші зустрічі в стінах нашого рідного університету.