Фахівці з якості міжнародної торговельної компанії «Метро Кеш Енд Кері Україна» формують навчальний процес
Загальна інформація
Онлайн-формат навчання не стоїть на заваді активній роботі Навчально-наукового центру бізнес-симуляції КНТЕУ.
Так, 4 грудня, у режимі Zoom-конференції відбулася сесія «Питання-відповіді» за участю викладачів департаменту «Асортименту та якості» віртуального підприємства торгівлі "Гермес" та фахівців компанії «Метро Кеш Енд Кері Україна» Алли Зоренко, провідного фахівця з навчання, та Костянтина Жука, начальника відділу управління якості товарів.
Від КНТЕУ в зустрічі взяли участь: директор ННЦБС Трубей О.М., викладачі кафедри товарознавства, управління безпечністю та якістю: Дончевська Р.С., Шаповалова Н.П.; кафедри товарознавства та митної справи: Марчук Н.Б., Піркович К.А., Андрієвська Л.В.
Основною метою спілкування було обговорення особливостей приймання харчових продуктів та непродовольчих товарів за кількістю та якістю, документальне оформлення, вирішення питань з постачальниками щодо надходження продуктів неналежної якості, документальне оформлення таких ситуацій, забезпечення умов холодильного ланцюга під час транспортування та зберігання харчових продуктів упродовж їх життєвого циклу. Фахівцями компанії також було представлено форми типових товаросупровідних документів.
Отримана інформація буде імплементована в практичну діяльність департаменту «Асортименту та якості» віртуального підприємства торгівлі "Гермес", на базі якого й здійснюється бізнес-симуляція. Це допоможе студентам набути відповідних компетентностей та практичних навичок щодо приймання й оцінки якості харчових продуктів та непродовольчих товарів, формування товарних категорій.
Щиро дякуємо за пізнавальну, цікаву та інформативну зустріч! Чекаємо наступної нагоди до спілкування.