logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

IV Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики"

Загальна інформація

  8 грудня 2010 року проведені заключні заходи IV Всеукраїнської науково-практичної конференції "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики". У конференції взяли участь провідні фахівці рекламної галузі, представники найбільших громадських організацій рекламістів України: Спілка рекламістів України, Українська асоціація інтернет-реклами, Всеукраїнська рекламна коаліція, науковці та молоді вчені з 17 навчальних закладів України, а також викладачі, аспіранти та студенти КНТЕУ. 
   Пленарне засідання конференції з вітальним словом розпочав ректор КНТЕУ, доктор економічних наук, член АПН, професор Мазаракі А.А. У своїй промові він зазначив, що рекламна індустрія України є однією з найважливіших сфер інфраструктури економіки держави, яка за сучасних умов демонструє показники довготермінового та потужного зростання. Це визначає рекламну сферу перспективною як із точки зору реалізації бізнес-зусиль, так і з огляду перспективності підготовки кадрів. 
В рамках пленарного засідання конференції було заслухано доповідь завідуючого кафедрою маркетингу та реклами КНТЕУ, д.н.д.уп., професора Ромата Є.В. на тему: "Соціальна реклама потребує впровадження соціального маркетингу".
Актуальну тему впливу громадських організацій на діяльність підприємств рекламної галузі порушила д.е.н., професор кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ Мельникович О.М.
   Виконавчий директор Української асоціації інтернет-реклами Заблоцький А. в рамках своєї доповіді ознайомив усіх учасників конференції з останніми тенденціями розвитку ринку інтернет-реклами. 
   З доповіддю на тему: "Рекламна галузь та освіта: як об'єднати паралельні всесвіти" виступила Віце-президент із креативного та маркетинг сервісів Групи компаній ADV-Україна, член правління Всеукраїнської рекламної коаліції Кустова О.О. Вона констатувала, що на сьогодні є досі поодинокими випадки спільного обговорення проблем розвитку національної реклами практиками-рекламістами та представниками українських навчальних закладів, не відчувається постійного та ефективного впливу рекламного бізнесу на зміст навчальних програм підготовки фахівців рекламно-комунікаційної сфери. Тему співпраці практикуючих рекламістів та вищої школи також порушила директор із роботи з випускниками Міжнародного інституту менеджменту Манжарова Д. 
Проблеми формування освітніх стандартів спеціальності "Реклама та зв'зки з громадськістю" торкнувся у своїй доповіді доцент інституту журналістики КНУ ім. Т.Г. Шевченка В.В. Бугрим.
   Громадські професійні організації рекламістів в Україні визначили своєю метою допомогу в підготовці кваліфікованих кадрів для рекламно-комунікаційної галузі. З метою координації зусиль представників українського комунікаційно-рекламного бізнесу та вищих навчальних закладів, що займаються підготовкою фахівців для реклами, учасники конференції висловили думку щодо доцільності організації Громадської координаційної ради з питань підготовки кадрів для національної реклами, до складу якої увійдуть представники практики реклами та фахівці з вищих навчальних закладів. 
   Учасники Конференції також вважають позитивним досвід, що накопичено представниками Київського національного торговельно-економічного університету в організації практичних заходів, що сприяють інтеграції системи вищої освіти в галузі реклами та українського рекламно-комунікаційного бізнесу. Серед позитивних прикладів подібної взаємодії визначається проведення Українського студентського фестивалю реклами, засідань круглих столів, Практик Маркетинг Клубу тощо. 
   Учасники конференції продовжили свою роботу у двох секціях, які були присвячені наступним темам: "Сучасні тенденції формування й розвитку рекламного бізнесу. Реклама в системі маркетингу. Використання новітніх технологій та технічного забезпечення" та "Соціально-етичні проблеми реклами. Державне регулювання реклами. Проблеми підготовки компетентних фахівців для сфери реклами". 
  На завершальному пленарному засіданні професор Ромат Є.В. наголосив на основних результатах проведення конференції. Він висловив думку, що такі спільні заходи, якою є Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція науки та практики", мають бути визнані актуальними та корисними як для представників рекламного бізнесу, так і для викладачів та науковців, які опікуються проблемами підготовки кадрів для української реклами. Була також висловлена впевненість у подальшому розвитку конференції.

 

 

Завідувач кафедри маркетингу та реклами Ромат Є.В.

13.12.2010
annzo
2601
остання редакція 13.12.2010
23