logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти відвідали виставку електронної комерції "E-COMMERCE EXPO-2013"

Загальна інформація

31 жовтня 2013 року студенти ФЕМП 1-го курсу 21 групи, 2-го курсу 26 групи, а також 3-го курсу 15 та 17 груп разом із викладачем кафедри міжнародної економіки, к.е.н., доцентом Тронько В.В. відвідали виставку електронної комерції "E-COMMERCE EXPO-2013", що відбулась в НСК «Олімпійський».

Демонстрація сучасних досягнень бізнесу, що функціонує в межах Інтернет-простору, новинки в підходах до організації розвитку підприємств електронної комерції, сучасні маркетингові технології щодо просування власних веб-сайтів Інтернет-магазинів та заходи, що покликані привертати увагу потенційних клієнтів, інноваційні товари й послуги як сфери широкого побуту, так і сфери розваг не залишили байдужими нікого: ні звичайних відвідувачів, ані постійних споживачів продукції Інтернет–магазинів, ані власників конкурентного реального бізнес-середовища.

 

Своїми враженнями поділились і наші студенти:

Молодід Інна, 1 курс 21 група:

«Виставка "E-COMMERCE EXPO-2013" була надзвичайно цікавим заходом. Ми дізнались багато нового про розвиток сучасної Інтернет-комерції. Побачили роботу представників Інтернет-магазинів з потенційними клієнтами, які заходи застосовуються ними для нарощування прибутку їх компаній».

Литвиненко Роман, 1 курс 21 група:

«Приголомшливими виявились акції з розіграшу призів. Ніхто з присутніх не повернувся з виставки без подарунків. Навіть наш одногрупник виграв Ipod. Загалом виставка справила надзвичайно позитивне враження».

Червона Ганна, 2 курс 26 група:

«Цікаво було спостерігати, як наші хлопці та дівчата розважались у віртуальній примірювальній. Як виявилось, це досить зручна річ, адже, дивлячись на величезний монітор, можна вибирати одяг будь-якої кольорової палітри й дизайну. Відразу стає зрозумілим, які речі і якого кольору та фасону нам личать, а які – ні. Крім того, цей одяг можна було купити в Інтернет-магазині, що організував такий інноваційний стенд».

Пасько Аліна, 3 курс 15 група:

«Нам з подругами-одногрупницями сподобалось все, що ми побачили на виставці. Проте найбільше нас зацікавив факт того, що наразі Інтернет-торгівля в Україні динамічно зростає. Все більше магазинів побутової техніки, одягу, навіть агенції, що надають туристичні послуги, відмовляються від власної присутності в реальному просторі та відкривають свої магазини у віртуальному. Безумовно, це відображається на скороченні їх витрат, а отже й на нарощуванні прибутків».

Федорук Вікторія, 3 курс 17 група:

«Дійсно, виставка була дуже цікавим заходом як для проведення дозвілля, так і для отримання нових знань про сучасний стан e-commerce в Україні. Підсумовуючи все побачене, почуте та прокоментоване, можу впевнено сказати, що у найближчому майбутньому динамічно зростатиме саме торгівля в Інтернет-просторі як на національному рівні, так і на світовій арені загалом».

31.10.2013
Vita
2176
остання редакція 31.10.2013
23