logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Київський національний торговельно-економічний університет цього року вже традиційно виступив партнером Національного фестивалю соціальної реклами (НФСР), організатори якого є Спілка рекламістів України та Державний центр зайнятості Мінсоцполітики Україн

Загальна інформація

  З метою розвитку національної економіки, конкурентоспроможності інноваційного потенціалу суспільства, обміну досвідом з управління інноваціями для вдалої реалізації проектів 21 грудня 2010 р. на базі Київського національного торговельно-економічного університету Міжнародною компанією Global Management Challenge був проведений фінал Всеукраїнського конкурсу "Інноваційний прорив 2010". 
Результати Всеукраїнського конкурсу будуть розміщенні на сайті http://www.ukrinnovation.com на початку 2011 р.

 

 

Hачальник науково-дослідної частини Мельниченко С. В.

28.12.2010
annzo
1942
остання редакція 28.12.2010
23