Проведення в м. Біла Церква профорієнтаційних заходів серед школярів міста та учнів профтехучилищ
Загальна інформація
Правильний вибір професії -
це моральне задоволення, висока самооцінка, водночас це й висока
продуктивність праці. Вибір професії - важливий крок у житті, вибір
долі, а також і велика відповідальність.
За ініціативи завідуючих кафедр фінансів - проф. Булгакової С.О. та
комерційного права - проф. Ніколаєвої Л.В. 15 лютого 2011 р. було
здійснено візит представників КНТЕУ до навчальних закладів м. Біла
Церква з метою проведення профорієнтаційних заходів серед учнів
шкіл та училищ міста.
До складу агітаційної групи увійшли: Головня Ю.І. -
заст. декана ФЕМП, ст. викладач кафедри міжнародної економіки;
Грабовська К.О. - спеціаліст Інституту вищої кваліфікації; Данілова
Л.Л. - доцент кафедри маркетингу та реклами; Зелениця І.М. - ст.
викладач кафедри комерційного права; Сердюченко О.В. - заст. декана
ФЕМП, ст. викладач кафедри правознавства; Тринчук В.В. - доцент
кафедри фінансів.
Агітаційно-профорієнтаційна група КНТЕУ відвідала у м. Біла Церква
загальноосвітні школи №3, №7, №21, гімназію №1, колегіум,
Учбово-торговельний центр, вище професійне училище №9 та професійне
училище №5.
У колегіумі та Учбово-торговельному центрі проведено зустрічі з
учнями 10 - 11-х класів. Представниками університету в кожному
класі було проведено 45-хвилинну лекцію та продемонстровано
відеопрезентацію про університет; розповсюджено серед учнів
рекламно-інформаційні буклети про КНТЕУ, факультети та напрями
підготовки; ознайомлено з правилами вступу у 2011 - 2012 н. р.;
надано ґрунтовні відповіді на запитання.
З керівництвом колегіуму підписано договір про
співробітництво та досягнуто домовленості про налагодження
довгострокових партнерських стосунків. Запрошено директора
колегіуму, вчителів та учнів на День гостинності у КНТЕУ та до
участі у факультетських наукових студентських
конференціях.
Відповідно до планів роботи приймальної комісії і структурних
підрозділів КНТЕУ, які займаються питаннями профорієнтаційної
роботи і довузівської підготовки, заплановано організацію зустрічей
з майбутніми абітурієнтами, читання оглядових лекцій з дисциплін
загальноосвітнього циклу, які є профільними для вступу до вузу, а
також профорієнтаційна робота у формі електронного інформаційного
листування з абітурієнтами та місцевими органами управління освітою
(надсилання рекламних буклетів, довідкової літератури тощо).
Адже завданнями профорієнтації є виховання в молоді спрямованості
на самопізнання і власну активність як основу професійного
самовизначення; формування вміння зіставляти свої здібності з
вимогами, необхідними для набуття конкретного фаху, складати на цій
основі реальний план оволодіння спеціальністю; забезпечення
розвитку професійно важливих якостей особистості.
Усе це надасть можливість кожному учню не помилитися і зробити
правильний вибір своєї майбутньої професії, а, отже - закласти
фундамент власного успіху, реалізувати свій потенціал та отримати
справжнє задоволення від своєї діяльності.
За підрахунками зарубіжних вчених правильний і своєчасний вибір
професії в шкільному віці у 2 - 2,5 раза зменшує плинність кадрів,
на 10 - 15% збільшує продуктивність праці та у 1,5 - 2 рази знижує
вартість підготовки кадрів.
Підготовка молодої людини до праці і вибору професії
повинна бути відповідальною ланкою у плануванні її життєвого шляху.
Ще у III ст. до н.е. китайський філософ Гуан Ци стверджував: "Якщо
плануєш на один рік, тоді сій зерно. Плануєш на десять років -
саджай дерева. Якщо ж плануєш на все життя, тоді навчай і наставляй
людей!".
Директор Центру профорієнтаційної роботи Тринчук В.В.