Журналісти та рекламісти на People management: Атланти для талантів
Загальна інформація
За сприяння інформаційної підтримки кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету, за участі та технічної підтримки Творчого Рекламного Об’єднання Студентів здобувачі вищої освіти взяли участь у організації та висвітлення у медіапросторі бізнес конференції «PEOPLE MANAGEMENT: АТЛАНТИ ДЛЯ ТАЛАНТІВ».
20 травня 2021 року у м. Києві відбулася подія «PEOPLE MANAGEMENT: АТЛАНТИ ДЛЯ ТАЛАНТІВ» у форматі online | ofline провідних спікерів конференції:
- Олена Жупікова - засновниця KA Group - premium business events
 - Анна Адом - член правління, директорка з управління персоналом та побуту ПрАТ «Полтавський ГЗК» групи Ferrexpo
 - Ольга Горбановська - керівника практики People Advisory Services EY в Україні
 - Рената Дельпорте - старший віце-президент і Global HR Business Partner компанії SoftServe
 - Ірина Рубіс - співзасновниція Biasless, тренеркіа з різноманіття та інклюзивності
 - Катерина Губарєва - AVP People Development, GlobalLogic
 - Наталія Кочергина - психоаналітик, психодинамічний консультант організацій, executive-коуч, сертифікований тренер, член ISPSO
 - Ніни Домбровської - директорка Henkel Ukraine
 - Оксани Олійник – директорки з управління персоналом і розвитку організації Kyivstar
 - Анна Метельська - співзасновниця проєкту “Mental Health for Business” та конференції «Mental Health and Emotional Wellbeing for Business»
 - Дмитро Козлов - Виконавчий директор Асоціації HR FORUM
 - Тетяна Пашкіна - HR-експерт, консультант
 - Тетяна Петруха - сертифікований тренер Service Quality Institute, учасник навчальних програм ZAPPOS
 - Юлія Пилипенко - HR Director Raiffeisen Bank Aval
 - Яна Романенко - Директор з управління персоналом і комунікаціями ТЕРРА ФУД
 - Кирило Руднєв - керівний партнер компанії SMART business, Microsoft Gold Certified Partner
 - Ірина Сєдова - керівник організаційною ефективністю (Manager Organizational Effectiveness, People & Culture, Philip Morris Ukraine, Caucasus & Moldova)
 - Кірілл Манковскі - CEO robota.ua
 
Конференція об'єднала фахівців на одній сцені і бізнес-еліту в одному залі у форматі online | ofline, надавши можливість здобувачам вищої освіти КНТЕУ почути цінний контент від експертів та дізнатися:
- Як переосмислюється та трансформується роль HRD та лідерства?
 - Як змінився ринок праці у бік віддаленої роботи та розподілених команд?
 - Як трансформується пул талантів та кар’єрна поведінка людей у цифровому світі?
 - Як автоматизувати функції управління та комунікації у гібридному workplace?
 - Як налаштувати системний підхід у роботі із корпоративною культурою?
 - Як впроваджувати нові стійкі і зрозумілі метрики оцінки KPI і постановки ОКР
 - Як залучати Wellbeing та D&I стратегії до глобальних цілей компанії та підтримувати команду у ресурсному стані?
 - Як бути професійним тьютором та драйвером інновацій у розвитку reskilling, upskilling, cross-skilling?
 
Підготовка та офіційне відкриття конференції, 4 блок-виступа експертів та 2 панельні дискусії на тему «Переосмислення та трансформація ролі HR. Як вибудовувати road map HR-процесів в умовах невизначеності» та Diversity, Equity & Inclusion челенджі в управлінні компаній» дали змогу учасникам:
- Зрозуміти , як розширити лідерські компетенції та застосувати емоційний інтелект,
 - Адаптувати гнучкі управлінські моделі,
 - Продумати новий rod-map співпраці з командою,
 - Проаналізувати шляхи усунення конфліктних ситуацій,
 - Обґрунтувати альтернативність рішень управлінських задач в умовах пандемії,
 - Зробити якісну фотозйомку та монтаж «stories» у соціальних мережах.
 
Особлива подяка КА-Group за надану можливість участі у якості Оrganize team найкращим представникам студентства ТРОС КНТЕУ, РСС ФТМ: Андрію Федотову, Івану Баштовому, Олександрі Таргоній, Софії Вяткіній, Івану Удовіченко та керівнику ТРОС кафедри журналістики та реклами Діані Файвішенко. Інформація за посиланням: https://cem.kagroup.ua/.
Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!
Приєднуйся і дій!
Р.S. дотримання усіх санітарних норм: температурний скринінг на вході, САНІТАЙЗЕР на всіх локаціях, не більше 2 учасників за одним столом, 1000 квадратних метрів івент-холу до 100 учасників.

        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
    
    
    








      