logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Міжнародний науково-дослідницький семінар

Загальна інформація

Кафедра журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету стала співорганізатором наукового семінару/церемонії нагородження спікерів й учасників Дослідницького культурного співтовариства та Наукової дослідницької асоціації, Індія (Research Culture Society, Scientific Research Association, India).

23 січня 2022 року в онлай-форматі було проведено науковий семінар, мета якого - налагодження співпраці у сфері науки та освіти та обговорення актуальних питань діджиталізації, використання цифрових технологій в освітньому процесі.

Основними спікерами й активними учасниками КНТЕУ стали д.е.н., завідувач кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко, докторант кафедри Яніна Лісун, к.е.н., доцент Галина Алданькова, к. філол. н. Євген Шкуров.

Під час зустрічі активно обговорювались основні напрями сучасної цифрової освіти, перспективи розвитку подальшої співпраці з міжнародними колегами, закладами вищої освіти.

У роботі наукового семінару участь взяли науковці із Польщі, Вірменії, Великобританії, Єгипту, Індонезії, Індії:

  • проф. Джоанна Палішкевич, директор Інституту Менеджменту, проф. Варшавського університету природничих наук, Польща (prof. Dr. Joanna Paliszkiewicz, Director of the Management Institute, professor at the Warsaw University of Life Sciences, Poland);
  • проф. Гадік Шмавонян, Національний політехнічний університет Вірменії, Вірменія (prof. Dr. Gadik Shmavonyan, prof. National Polytechnic University of Armenia);
  • проф. Евоне Ботрос, проф. Національного інституту океанографії, Гоа, Індія; діючий член Вищої школи бізнесу та менеджменту, Кінгстон, Великобританія (prof. Dr. Evone Botros, professor at National Institute of Oceanography, Goa, India; fellow member of the Kingston Graduate School of Business and Management in the United Kingdom, GB);
  • проф. Шміті Малхотра (prof. Smriti Malhotra), Університет Amity, Індія (Amity Institute of Education, Amity University, Noida, India);
  • проф. Чіраг Пател (prof. Chirag Patel) координатор країн азійського регіону Дослідницького культурного співтоваритсва та Наукової дослідницької асоціації, Індія (Research Culture Society, Scientific Research Association, India).

Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю та зустріч 16 березня 2022 року в рамках IV Міжнародної науково-практичної конференції для обговорення основних питань «Журналістика та реклама: вектори взаємодії».

Чекаємо на нових та цікавих спікерів!

Приєднуйся та дій!

23.01.2022
43630
3086
остання редакція 24.01.2022