logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Міжвузівський науково-методичний семінар «Використання дистанційних освітніх технологій у викладанні іноземних мов»

Загальна інформація

Кафедрою іноземної філології та перекладу ДТЕУ разом із зовнішнім партнером – міжнародною освітньою компанією Dinternal Education – 15 лютого 2022 року був проведений міжвузівський науково-методичний семінар «Використання дистанційних освітніх технологій у викладанні іноземних мов» з метою обговорення питань, пов’язаних з перевагами та недоліками дистанційного навчання, обміну набутим практичним досвідом та використанням гібридної методики змішаного навчання (Blended Learning), що дає змогу «цифровому поколінню» навчатися мобільно, швидко та ефективно.

Викладачі кафедри іноземної філології та перекладу ДТЕУ та їх колеги з кафедри слов’янських і германських мов Житомирського державного університету імені Івана Франка взяли участь у вебінарі «Blended Learning: Interactive Technologies and Digital Resources in Teaching English», який провела методист міжнародного освітньо-методичного центру Dinternal Education Еліна Бойчук.

За результатами заходу підготовлено електронний збірник матеріалів, до якого увійшли тези доповідей, підготовлених науковцями кафедр іноземної філології та перекладу, сучасних європейських мов Державного торговельно-економічного університету, викладачами кафедри східноєвропейських мов Національної академії Служби безпеки України, кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації Національного університету харчових технологій, кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей Національного університету біоресурсів і природокористування України.

Дякуємо всім учасникам семінару!

15.02.2022
433884
1890
остання редакція 16.02.2022