logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Журналісти, рекламісти та маркетологи | Марафон Креативної Практики

Загальна інформація

Журналісти, рекламісти та маркетологи за сприяння кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету долучились до програми Марафону Креативної Практики, а саме взяли участь у зйомках онлайн-лекцій та майстер-класів для підтримки ЗСУ, фондів та волонтерів й популяризації університету у медіапросторі, де саме ДТЕУ став партнером Марафону.

01 травня 2022 року відбулась лекція на тему «Тренди реклами 2022 та як їх адаптувати до воєнного часу». Лекторкою виступила завідувач кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко.

Під час онлайн зустрічі презентовано основні напрями рекламної діяльності, тенденції розвитку рекламної сфери та адаптація інноваційних інструментів до сьогодення,  у прямому ефірі зроблено акцент на активну діяльність університету в умовах воєнного часу.

Дуже вдячні організаторам Марафону та Команді Креативної  Практики за насичений проєкт, зустрічі их експертів, корисні поради від фахової української спільноти, підтримку студентів та волонтерський дух.

Особлива подяка здобувачам вищої освіти за зацікавленість, за висвітлення подій та популяризацію університету у соціальних мережах  Катерині Федоришиній, Ользі Юсуповій та представникам РСС ФТМ та ТРОС Діані Гохберг, Богдану Кулинко, Андрію Федотову, Катерині Гнатенко. Приєднатися до перегляду можна за посиланням на сторінці Марафону або на каналі YouTube.

Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень!

Підтримуємо наші Збройні Сили України і тих хто їх підтримує!

Згуртований ДТЕУ. Разом ми сила!

Приєднуйся і дій!

   

01.05.2022
43630
2035
остання редакція 02.05.2022