logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Зустріч студентів ДТЕУ із комерційним директором ТОВ «КЛС Україна» Баб’яром Ігорем Олександровичем

Загальна інформація

Російсько-українська війна вийшла на новий етап і стала випробуванням для бізнесу. Труднощі з вантажними перевезеннями спонукали до негайної трансформації та оптимізації бізнес-процесів. Оптимізація логістичного забезпечення є другим питанням після безпосередніх військових дій, які мають вирішальне значення для виживання нашої країни.

28 вересня 2022 року, в рамках реалізації освітніх програм «Міжнародний менеджмент» та «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» першого (бакалаврського), другого (магістерського) та третього (наукового) рівнів вищої освіти, із здобувачами вищої освіти Державного торговельно-економічного університету в онлайн режимі зустрівся  комерційний директор ТОВ «КЛС УКРАЇНА» Баб’яр Ігор Олександрович. Темою зустрічі була: «Логістика - критичний фактор надійності зовнішньо-економічної діяльності у період воєнного стану та бойових дій: українські реалії».

Від початку зустріч Баб’яр Ігор Олександрович зосередив увагу на основних ключових питаннях: проблеми логістики у воєнний час та зміна ланцюгів постачань у період воєнного стану та в умовах бойових дій, зауваживши, що  оптимізація логістики потребує вирішення низки наочних питань, що можна зробити за допомогою деяких перевірених механізмів, наприклад створення логістичних центрів та залучення до роботи в них фахівців, що працювали в організації вантажоперевезень, або залучати логістичні комерційні центри. Окрім цього, розповів про цифровізацію, як обов’язкову умову відновлення повоєнної логістики. Баб’яр І.О. наголосив, що для побудови ефективної та економічної економіки воєнного часу необхідно вміти відслідковувати динаміку вантажообігу, витрати палива, репутацію перевізника та подальше усунення організаційних проблем вантажно-розвантажувальних робіт у певних місцях, а також про необхідність створення одного або кілька централізованих електронних сервісів.

В ході зустрічі, багато запитань від студентів стосувалися змін шляхів вирішення транспортування вантажів різними видами транспорту: залізничним, морським, автомобільним та авіаційним. Імпорт та експорт: стан справ, умови та правила, ключові напрями та тарифи. Збільшення вимог до логістичних підрядників: контактна логістика, митно-брокерські послуги, транспортна логістика, проєктна та виставкова логістика.

Також під час зустрічі виникла дискусія між присутніми та спікером з питання якою має бути повоєнна логістика та яким чином необхідно автоматизувати логістичні процеси  і чому це важливо для повоєнного розвитку логістичної галузі в цілому?

Щиро вдячні спікеру за проведену цікаву та корисну зустріч і сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!

27.09.2022
43630
859
остання редакція 04.10.2022