logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Урочисте нагородження переможців ювілейного Х Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами

Загальна інформація

У рамках Global Trade Day відбулось урочисте нагородження переможців ювілейного Х Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами.

Щороку в Державному торговельно-економічному університеті за ініціативи ректора Мазаракі Анатолія Антоновича й сприяння кафедри журналістики та реклами проводиться конкурс.

Цей традиційний конкурс має на меті підвищення рівня підготовки майбутніх фахівців для сфери реклами, зв’язків із громадськістю, маркетингу та суміжних спеціальностей, відпрацювання ними навичок розробки ідей рекламних матеріалів та їх втілення за допомогою сучасних графічних редакторів, програм монтажу й відео, надихає на новітні ефективні рішення.

22 листопада 2022 року у залі засідання ректорату ДТЕУ відбулось офлайн урочисте нагородження дипломами, грамотами, подарунками від університету та партнерів конкурсу переможців та організаторів. В онлайн форматі зустрілись високопрофесійні експерти для обговорення та презентації найкращих робіт.

У цьому році на Х Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами було подано 462 роботи, де учасниками виступили як здобувачі вищої освіти, так і юніори.

Конкурс 2022 року став міжнародним, активну участь взяли представники університетів Mykolas Romeris University (Литва), Edinburgh Napier University (Великобританія), University of Oradea (Румунія), 25 закладів вищої освіти України, 5 факультетів ДТЕУ, представники коледжів та юніори, шкіл, гімназій та ліцеїв.

Основні університети
Коледжі
Школи, ліцеї та гімназії


До складу журі увійшли:

  • Мазаракі Анатолій, д.е.н., професор, ректор Державного торговельно-економічного університету;
  • Нижник Тетяна, менеджер із зовнішніх комунікацій ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед»;
  • Петрусяк Михайло, управляючий творчим відділом BBDO Ukraine;
  • Хомік Наталія, директор з маркетингу мережі шопінг центрів «Територія мінімальних цін»;
  • Гринчук Інна, директор по роботі з клієнтами BRAIN TANK;
  • Добровольська Вікторія, директор з репертуару мережі кінотеатрів «Оскар»;
  • Жупікова Олена, засновниця компанії «KA Group premium business events»;
  • Анатолій Попель, засновник та керівник CASES та Креативної Практики;
  • Колейчик Оксана, власник бренду «ВЗУТІК»;
  • Родіонова Євгенія, засновниця агенції діджитал-маркетингу «Content.UA»;
  • Рубцова Анастасія, PR-менеджер «Ardis Group»;
  • Щупак Аві, начальник відділу маркетингових комунікацій «Lifecell»;
  • Шуляк Богдан, засновник студії анімації і маркетингових комунікацій «Goodstory Studio»;
  • Делюков Олексій, директор дослідницької агенції «Reasearch.ua».

На розгляд журі було представлено роботи 10 номінацій, найпопулярнішими з яких стали «Друкована реклама» та «Вільні. Нескорені. Час переусвідомлення себе!, також номінації «Зовнішня реклама», «Відеореклама», «Інтернет-реклама», «Фірмовий стиль», «Аудіореклама», «Гендерно-чутлива реклама».

Шорт-лист Конкурсу склав 50 робіт, серед яких визначені основні переможці:

Номінація «Друкована реклама»
Номінація «Зовнішня реклама»
Номінація «Фірмовий стиль»
Номінація «Відеореклама»
Номінація «Аудіореклама»
Номінація «Інтернет-реклама»
Номінація «Проект рекламної кампанії»
Номінація «Реклама, створена юніорами»
Номінація «Гендерно-чутлива реклама»
Номінація «Вільні. Нескорені. Час переусвідомлення себе!»
Гран Прі – КУБОК РЕКТОРА


Шорт-лист

Номінація «Друкована реклама»
Номінація «Зовнішня реклама»
Номінація «Фірмовий стиль»  
Номінація «Гендерно-чутлива реклама»
Номінація «Аудіореклама»


Урочисто нагороджено грамотою та нагородою символом Конкурсу розумної реклами АDMIND:

  • Файвішенко Діану Сергіївну, доктора економічних наук, завідувача кафедри журналістики та реклами ДТЕУ;
  • Алданькову Галину Василівну, кандидата економічних наук, доцента кафедри журналістики та реклами ДТЕУ, яка провела онлайн зустріч та презентацію робіт.

Виокремлено керівників номінацій, організаторів конкурсу:

  • Кияниця Євгенія Олегівна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри журналістики та реклами;
  • Яцюк Дмитро Васильович, кандидат економічних наук, доцент кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Бучацька Ірина Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Юсупова Ольга Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Шкуров Євген Владленович, кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ;
  • Брюханова Галина В'ячеславівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри журналістики та реклами, ДТЕУ (онлайн).

Підтримали Конкурс 17 провідних компаній, які є досвідченними фахівцями в сфері реклами, креативу та зв’язків з громадськістю, а партнерська інтеграція допомогла підсилити репутацію ДТЕУ й підвищити інтерес до конкурсу.

  • Гринчук Інна, директор по роботі з клієнтами агентства BRAIN TANK, виступила з вітальним словом та підтримала переможців Гран-Прі фірмовою продукцією компанії.
  • Мережа шопінг-центрів «Території мінімальних цін» надала подарунки для всіх переможців та креативні побажання у вигляді авторських еко-грамот.
  • Український бренд шкіряного взуття ВЗУТІК нагородив сертифікатами Кліменчук Мілену, Іващенко Валерію, здобувачів вищої освіти 4 курсу 10 групи ФТМ ДТЕУ за роботу «Екоторбинка».
  • Бренд «Ardis Group», гурман сиру нагородив фірмовою продукцією Осецьку Вікторію, Приходько Мар'яну, Шийку Аліну, здобувачів вищої освіти 3 курсу ФТМ за роботу «Проєкт рекламної кампанії «PROCHEESE».
  • Особисті запрошення від мережі кінотеатрів «Оскар» на улюблені кінострічки отримала команда та переможців 1 ступеня у номінації «Вільні, Нескорені, час Переосмислення себе!» Багратіоні Кристина, Білоцерківець Ірина, Зібарєва Олександра, Калитенко Анна, Кисіль Єлизавета, Кохан Віталій, Мовчан Руслана, Рогожинський Михайло, Файвішенко Єва.
  • За серію робіт «Крилатим ґрунту не треба. Посміхайтеся» клуб оригінального дозвілля «Київський код» дарує подарунковий сертифікат на пішохідну екскурсію переможцям Гран-Прі.
  • «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» виокремила всіх переможців фірмовою продукцією.
  • «Lifecell», оператор вільного мобільного спілкування, заохотив подарунками юніорів Бучацьку Кіру, ученицю 11-го класу Економіко-Правового ліцею 2-3 ступеня м. Київ
  • Дослідницька агенція «Reasearch.ua» надала сертифікат професійного онлайн-тестування реклами та креативу власного продукту Зікій Альоні, студентці 4 курсу 5 групи ФТМ ДТЕУ за роботу «Eat.Play.Win»
  • Компанія BBDO Ukraine, Михайло Петрусяк та студія анімації і маркетингових комунікацій «Goodstory Studio» презентували особисті бізнес-консультації та майстер-класи.
  • Фірмові подарунки передано для організаторів конкурсу від компанії «Фора» .
  • Компанія «KA Group premium business events» переможцям першого ступеня надала запрошення на івенти преміум класу .
  • Агенція диджитал-маркетингу «Content.UA» дарує переможцям креативний подарунок — участь у стратегічних сесіях агенції.
  • Від Анатолія Попеля, засновника та керівника компанії CASES та Креативної Практики, надано електронні сертифікати для переможців 1-3 ступеня для опанування онлайн-курсів Креативної практики з дизайну та IT.
  • Окрема подяка за майстер-класи та консультації, об’єктивність судження робіт компаніям та їх представникам: Михайлу Петрусяку, BBDO Ukraine; Інні Гринчук, BRAIN TANK; Наталіі Хомчак, мережі шопінг центрв «Теріторії мінімальних цін».

 Ще раз дякуємо партнерам конкурсу за натхнення та підтримку!

Окрема подяка представникам кафедри журналістики та реклами Василю Афанасієнко, Сідєльнікову Данилу, найкращим представникам РСС ДТЕУ Діані Гохберг, Анні Войтюк, Глебу Пучкову, Сколибогу Сергію, Комлику Максиму, Творчому рекламному об’єднанню студентів Богдану Кулинко, Кришталь Богдані, за оперативність та допомогу Світлані Бойко, Галині Поліщук, за популяризацію університету у соціальних мережах Катерині Федоришиній, Євгену Шкурову.

Тематичні фотозони створили атмосферу свята та подарували море емоцій та позитивного настрою! Чекаємо всіх на 11-му Всеукраїнському конкурсі торговельної реклами!

Більш детальна інформація на сайті кафедри.

      


Згуртований ДТЕУ. Разом ми сила!

Приєднуйся і дій!



ПАРТНЕРИ КОНКУРСУ

22.11.2022
43630
3678
остання редакція 26.11.2022
43630