logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

«Туризм в умовах економіки спільної участі» – онлайн-лекція Кравцова С. С. для слухачів Волинської обласної МАН

Загальна інформація

Економіка спільної участі (шерингова економіка, англ. sharing economy) – соціально-економічна система, в основі якої є спільне використання ресурсів. До цієї системи іноді включають (або розглядають як споріднені із нею) такі поняття, як мережева економіка (mesh economy) або спільне споживання (collaborative consumption). Ця концепція не є новою, проте постійно розвивається і утворює нові форми відповідно до потреб сучасного ринку послуг. Утворюючи певні спільноти споживачів, шерингова економіка орієнтується на потреби споживача, при цьому використовуючи мінімум ресурсів. Багато науковців одностайні у своїх переконаннях, що саме ці спільноти споживачів прийдуть на зміну нинішнім корпораціям.            

Саме цій тематиці економіки спільної участі, орієнтованої на споживача, ефективну діяльність в нових бізнес-умовах, було присвячено онлайн-лекцію, яку організували доценти кафедри туризму та рекреації Кравцов С. С. та Мазурець Р. Р. за участі завідувача кафедри професора Ткаченко Т. І.

Наукова спільнота Державного торговельно-економічного університету теж активно проводить дослідження у сфері економіки спільної участі, адже на багатьох галузевих кафедрах університету предметом науково-дослідної роботи є теоретичні та практичні засади дослідження інструментарію та ресурсної бази шерингової економіки. Тому майбутні фахівці різних галузей та сфер економіки (в тому числі й туризму) неминуче у своїй практичній діяльності стикатимуться з діяльністю нових економічно активних спільнот, а здобуті компетентності за результатами навчання в університеті значно підвищать ефективність їх роботи та бізнесу загалом.

Вивчення сучасних механізмів та інструментів конкурентоспроможності туристичних підприємств з урахуванням необхідності впровадження положень економіки спільної участі надасть широкі можливості для розроблення нових продуктів та їх просування на ринку, підвищить споживчу цінність туристичних послуг та зацікавленість споживачів у їх придбанні.

Захід відбувся 08 грудня 2022 року в рамках науково-освітньої програми Волинської Малої академії наук.

Колектив факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу ДТЕУ висловлює щиру подяку за співпрацю керівництву Волинської обласної МАН та Миронюк Наталії Віталіївні – методисту відділення історії та наук про Землю Волинської обласної МАН.

08.12.2022
43630
2053
остання редакція 19.12.2022
43630