logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція Артема Біденка «Брендинг країн. UKRAINE NOW»

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті було проведено відкриту лекцію за участі доповідача – керівника Інституту інформаційної політики та експерта з питань комунікацій проєкту CEU4U (Communicating EU in Ukraine), українського політика і громадського діяча, політолога, журналіста і волонтера, у минулому державного секретаря Міністерства культури та інформаційної політики України Артема Ігоровича Біденка.

16 березня 2023 року за ініціативи кафедри журналістики та реклами в рамках дисципліни «Журналістика цифрових ЗМІ» для здобувачів вищої освіти у своєму публічному виступі «Брендинг країн. Ukraine NOW» експерт з маркетингових і політичних комунікацій розкрив важливі питання сьогодення України та висвітлення їх за кордоном.

Організатором та модератором проведення зустрічі в інтерактивному форматі на платформі Google Meet виступила доктор філософських наук, професор кафедри журналістики та реклами Ольга Добродум.

З привітальним словом до учасників зустрічі звернулася завідувач кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко, яка зосередила увагу на тому, що брендинг територій – це стратегія підвищення конкурентоспроможності міст, областей, регіонів, географічних зон і держав з метою завоювання зовнішніх ринків, залучення інвесторів, туристів, нових мешканців. 

Доповідач Артем Біденко наголосив на тому, що в основу брендингу територій покладено ідею донесення до широкого загалу уявлення про унікальність території, що теоретичною і практичною основою територіального брендингу є технології й інструменти маркетингу місць або територіального маркетингу.

Загалом під брендингом територій мається на увазі стратегічне просування міста або міського району з метою сприяння його розвитку. На відміну від брендингу товарів та послуг, брендинг міст має більш багатовимірний характер, оскільки місто за своєю суттю закріплене в історії, культурі, екосистемі, яке потім включається у мережу асоціацій, що пов’язують продукти, простори, організації та людей. Міський маркетинг може відбуватися стратегічно чи органічно. Бренд країни або міста може допомогти  товарним і сервісним брендам стати сильнішими в умовах жорсткої міжнародної конкуренції. Останнє особливо стосується й актуалізується для України, якій важливо вдало, успішно та ефективно репрезентувати себе на міжнародній арені та займати якомога конкурентніші та сильніші позиції  на інформаційному фронті.

До активного обговорення приєдналися як представники студентства, так і науково-педагогічний персонал, зокрема кандидат наук з соціальних комунікацій Євгенія Кияниця акцентувала увагу на тому, що брендинг території – це також водночас соціогуманітарна технологія, спрямована на забезпечення взаємодії таких понять, як «територіальна ідентичність», «територіальні інтереси», «територіальна спільнота» тощо.

Кандидат економічних наук, доцент Дмитро Яцюк звернув увагу на те, що деякі країни та місцевості асоціюються з певними брендами і будуються один на одному, але іноді комерційний бренд настільки потужний, що затьмарює бренд території.

Кандидат філологічних наук, доцент Євгеній Шкуров акцентував увагу на тому, що брендинг України не залишає байдужою інтернет-спільноту і раніше, і зараз, тому питання репрезентації України на світовій арені залишається значною мірою відкритим.

Артем Біденко презентував брендбук та матеріали стосовно бренду «Ukraine NOW», зазначивши щодо можливості завантаження матеріалів  на сайті Міністерства культури та інформаційної політики UkraineNOW - Міністерство інформаційної політики України - офіційний веб-сайт (mkip.gov.ua)

Дякуємо шановному доповідачеві та усім присутнім за інтелектуальні зусилля з осягнення надзвичайно актуальної, важливої та суголосної сучасності тематики брендингу України у світовому співтоваристві!

Згуртований ДТЕУ– разом ми сила!
Приєднуємося і діємо!
Разом до перемоги!

        

Файвішенко Діана Сергіївна,
завідувач кафедри журналістики та реклами

Ольга Вікторівна Добродум,
доктор філософських наук, професор кафедри журналістики та реклами

17.03.2023
433884
1209
остання редакція 17.03.2023
433884