logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

V Міжнародна науково-практична конференція «Журналістика та реклама: вектори взаємодії»

Загальна інформація

Державним торговельно-економічним університетом 22 березня 2023 року було проведено Міжнародну науково-практичну конференцію «Журналістика та реклама: вектори взаємодії».

Захід проходив у режимі прямої онлайн-трансляції.

Відкрив конференцію вітальним словом ректор Державного торговельно-економічного університету доктор економічних наук, професор Анатолій Мазаракі, наголосивши  на актуальності обговорення питань журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю, а також щодо захисту інформаційного простору від негативних впливів.

 «Засади державотворення, української національної ідеї, дотримання європейських цінностей, зміцнення патріотичної та громадянської свідомості – це основні завдання медійної спільноти, яка стоїть на захисті інформаційної безпеки нашої країни, а також дає змогу громадянам усіх країн світу отримати достовірну інформацію. Медійна сфера здатна забезпечувати ті компетентності медіаграмотності, якими має володіти українське суспільство для запобігання маніпуляціям, інформаційним вірусам, впливу фейків на психологічне та фізичне здоров’я. Саме ці засади є рушійною силою для подальших досліджень різних галузей науки та формування навчально-методичних комплексів з медіалогії, медіаграмотності, медіагігієни» – зазначив  професор Анатолій Мазаракі.

Завідувачка кафедри журналістики та реклами доктор економічних наук, професор Діана Файвішенко виокремила основні напрями роботи конференції та запросила шановних колег до публікацій матеріалів у наукових журналах за такими темами:

  • Міжнародні та європейські формати медіаосвіти
  • Наукові підходи до медіалогії
  • Журналістика, реклама та PR: гендерна чутливість
  • Глобальні виклики у формуванні громадської думки
  • Інноваційні підходи до формування репутаційних дивідендів та монетизація медійних платформ
  • Рекламний аудіовідеоконтент
  • Travel-журналістика
  • Етичні норми та принципи в медіасередовищі
  • Питання миру і війни у медіалогічних студіях

На конференцію були запрошені вчені, фахівці зі сфери журналістики та реклами, практики сфери PR-комунікацій, представники вітчизняних та міжнародних громадських організацій журналістів та рекламістів з 10-ти країн світу: Польща, Франція, Ізраїль, Туреччина, Казахстан, Естонія, ОАЕ, Туніс, Марокко, а також науковці таких провідних закладів вищої освіти України, як:

  • Державний торговельно-економічний університет
  • Київський національний університет технологій та дизайну 
  • Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • Національний університет «Львівська політехніка»
  • Вінницький торговельно-економічний інститут
  • Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
  • Львівський торговельно-економічний університет
  • Національний університет «Одеська політехніка»
  • Національний університет біоресурсів та природокористування України
  • ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
  • ХНУ iменi В. Н. Каразiна
  • Хмельницький національний університет
  • Житомирський державний університет імені Івана Франка
  • Запорізький національний університет
  •  Сумський державний університет
  • Manouba University (Tunisia)
  • Paris School of Business (France)
  • Leaders Club Research Lab (Morocco)
  • Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi (Poland)
  • Wyższa Szkoła Finansów i Prawa w Bielsku-Białej (Poland)
  • The British University in Dubai (UAE)
  • Manisa Celal Bayar University (Turkey)

Модераторами міжнародної зустрічі були представники кафедри журналістики та реклами: докторант Яніна Лісун, доктор філософії політичних наук Катерина Федоришина, доцент кафедри Ольга Юсупова (технічна та інформаційна підтримка),  які привітали всіх учасників та наголосили на обговоренні основних питань.

До обговорення питань приєдналися спікери, зазначені у програмі конференції: Namig ISAZADE, Professor, Deputy Director, Energy Economy Research Center of Azerbaijan, The International Research Education & Training Center (IRETC MTÜ), Tallinn, Estonia; Юлія ЧУХАЛО, депутат Одеської обласної ради, заступник голови комісії з питань охорони здоров’я та соціальної політики;  Ніна БУРНЕВІЧ, арт-кураторка, арт-менеджерка, засновник фундації Арт Кластер (Польща);  Тетяна ШЕРМАН, керівник з маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК, автор про боно проєктів «Суспільство та держава», D.Government; Олексій ПОГОРЕЛОВ, президент Української асоціації медіабізнесу (УАМБ); Артем БІДЕНКО, керівник Інституту інформаційної політики, експерт з питань комунікацій проєкту CEU4U (Communicating EU in Ukraine);  Сергій ШТУРХЕЦЬКИЙ, голова Незалежної медіапрофспілки України, кандидат наук з державного управління, доцент; Марина НАВАЛЬНА, доктор філологічних наук, професор, в. о. завідувача кафедри журналістики та мовної комунікації, Національний університет біоресурсів і природокористування України; Cyril ASLANOV, Aix-Marseille University/Institute; Mendyganym SHAIMERDENOVA, Candidate of Historical Sciences,Professor at Kazakh National Academy of Arts named after T.K. Zhurgenov, Almaty, Kazakhstan Universitaire de France, The Academy of the Hebrew Language, Israel; Anna BEREZETSKA, Business Development and Business Event Management Expertwith over 25 years of experience in media, communication, and eventsand a background in psychology; Dr. Aysun KAHRAMAN, Assoc. Prof. at Manisa Celal Bayar University, Turkey; Selin Goral NAZLIOGLU, Research Assistan at Manisa Celal Bayar University, Turkey; Mohammad JAMMAL, PhD in Educational management and leadership Policy, The British University in Dubai, UAE; ОлександрГОРДА, аспірант кафедри журналістики та філології СумДУ; ЯнаКРАМІНА, редактор та піар-менеджер в агентстві інтернет-маркетингу Conversor;  Ольга ГОЛЬД, докторантка ЖДУ імені Івана Франка, дослідник центру Mesopolhis соціології, політики та історії Середземного моря, (Aix – Marseille university, France); Микола СТЕПАНЕНКО, доктор філологічних наук, професор кафедри журналістики та мовної комунікації, Національний університет біоресурсів і природокористування України; Younes KARROUK, Dr. Associate professor Marketing and Law, Presented Leaders Club, Morocco; Luis FORNIESDr. Associate professor, Leaders Club, Morocco; Driss EZOUINEDr. Associate professor, Leaders Club, Morocco; Dr. Wiesław PRZYBYŁADeputy rector for development and remote learning; Dr. Leszek ZAKRZEWSKIDean Faculty of Medical Sciences and Health Sciences; Dr. Agnieszka MICHALSKA, Dean Faculty of Dietetics University of Humanities and Economics in Lodz, Poland; Khaled GUESMI, Director, Center of Research for Energy and Climate Change (CRECC), Paris School of Business, France; Nadia ABAOUB OUERTANI, Professeur de, l'Enseignement Supérieur, Présidente de la Commission de Doctorat en Sciences Economiques Directrice du Département des Sciences Economiques Ecole Supérieure de Commerce de Tunis, Université de la Manouba, Tunisia; Timur AIMUKHAMBETOV, Balzhan KALEMSHARIF, Senior Lecturers at the Department of Religious Studies, L.N. Gumilyov Eurasian National University, Astana, Kazakhstan; здобувачі вищої освіти Марія ЗОРЯ, Олеся ШАКУН Таїсія БОРОВИК, Дмитро ШКАРУПА.

Активне обговорення у міжнародному форматі актуальних питань можна переглянути за посиланням та на сторінці кафедри журналістики та реклами.

За результатами Міжнародної науково-практичної конференції видано збірник тез та нагороджено сертифікатами виступаючих.

Окрема подяка за інформаційну підтримку та популяризацію зустрічі у соціальних мережах університету Творчому рекламному об’єднанню студентів (ТРОС): Богдану Кулинку, Катерині Гнатенко, Катерині Голік, Єві Файвішенко, Ілоні Антонюк, Богдані Кришталь, представникам кафедри Ользі Добродум, Євгену Шкурову, Дмитру Яцюку, директору ЦПНМВ Світлані Бойко,  провідному редактору Вікторії Римаренко, провідному спеціалісту з комп’ютерної обробки тексту Катерині Похилюк, провідному художнику-оформлювачу Галині Поліщук.

Бажаємо всім творчого натхнення та міжнародних проєктів!

Згуртований ДТЕУ! Разом – ми сила!
Спільно прямуємо до перемоги!
Приєднуйся і дій!

        

Файвішенко Діана Сергіївна,
завідувачка кафедри журналістики та реклами

22.03.2023
433884
570
остання редакція 13.04.2023
433884