Підсумки конкурсу від мережі шопінг-центрів «Територія Мінімальних Цін»
Загальна інформація
У Державному торговельно-економічному університеті у межах заходів до Дня працівників торгівлі відбулася презентація та нагородження переможців за результатами конкурсу для журналістів, рекламістів та маркетологів щодо розробки принтів для колекції власного бренду DEMOS від мережі шопінг-центрів «Територія Мінімальних Цін».
Директорка з маркетингу «Території Мінімальних Цін» Наталія Хомік як представник бізнесу презентувала лімітовану колекцію одягу для переможців.
Пані Наталія зазначила, що здобувачі вищої освіти у конкурсі проявили креатив, адаптували свої знання до реалій сьогодення, підкреслили свою майстерність, відпрацювали навички від розроблення ідей до унікального досвіду втілення їх у життя. Також привернула увагу до того, що в кожній моделі описано окрему історію зі встановлення української нації, зосередила увагу на меті бренду – робити якісний, доступний та яскравий одяг для людей, які люблять Україну!
Слід зазначити: мережа шопінг-центрів «Територія Мінімальних Цін» за сприяння кафедри журналістики та реклами у рамках X Всеукраїнського конкурсу торговельної реклами продовж року провела конкурс щодо розробки принтів для колекції одягу ВТМ мережі – DEMOS.
Завданням було розробити варіанти патріотичних трендових принтів для бренду DEMOS: чоловічих, жіночих та підліткових світшотів та футболок.
Всі принти розроблено у стилі лінійки бренду DEMOS, розміщено на сувенірну продукцію, підкреслено ідею бренду через свободу самовираження.
Переможцями конкурсу стали 3 команди:
1 місце – склад команди: Рогожинський Михайло, Зібарєва Олександра, Багратіоні Кристина, Файвішенко Єва, Мовчан Руслана, Калитенко Анна, Кисіль Єлизавета, Кохан Віталій, Білоцерківець Ірина, здобувачі вищої освіти освітньої програми «Маркетинг», 3 курс, 6 група.
2 місце – склад команди: Синякова Євгенія, Лазар Світлана, Резник Олександра, Лагутіна Анна, Безгодькова Софія, здобувачі вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», 3 курс, 7група.
3 місце – склад команди: Чепурнова Діана, Червоножка Олег, Пушкаренко Валерія, Валовенко Єлизавета, Пащенко Ольга, Тассо Артем, здобувачі вищої освіти освітньої програми «Маркетинг», 3 курс, 12 група.
Розробки цих команд використано для створення та презентації літньої колекції DEMOS. Пишаємося нашою молоддю!
Команди отримали подарунки від «Території Мінімальних Цін», футболки з розробленими принтами та рекомендаційні листи для майбутнього працевлаштування.
На зустрічі було констатовано, що результатом плідної співпраці є синергія освітніх інновацій та бізнесу, запити роботодавців враховано в аспекті досягнення мети навчання – підготовки у Державному торговельно-економічному університеті висококваліфікованих фахівців.
Особлива подяка:
Наталії Хомік за бізнес-зустріч, професійну консультацію здобувачів, організацію конкурсу у форматі Case stadies;
Кулинку Богдану, голові Творчого рекламного об’єднання студентів «ТРОС», за популяризацію подій університету у соціальних мережах.
Примітка.
Територія мінімальних цін – це мережа шопінг-центрів стильного шопінгу для всієї родини, яка на ринку вже 12 років. Це 13 великих магазинів (2000-3000 м² кожен) одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів для відпочинку для всієї сім’ї. Всього понад 500 000 найменувань різних товарів. 11 магазинів Території мінімальних цін знаходяться в Києві та по одному у Чернігові та Івано-Франківську. Основна мета – надати можливість всім людям, незалежно від рівня доходів, виглядати гарно та стильно, тому ми цінуємо кожного покупця і вкладаємо багато сил та любові у розвиток магазинів.
Чекаємо на нові події, нові знання та можливості!
Згуртований ДТЕУ – разом до перемоги!
Приєднуйся і дій!
Файвішенко Діана Сергіївна, завідувач кафедри журналістики та реклами