logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Перемога студентки ФРГТБ у Всеукраїнському гранті від IDMedia

Загальна інформація

Рекламна агенція IdMedia оголосила конкурс на отримання грантової стипендії з метою підтримання та мотивації студентів українських закладів вищої освіти. За результатами рецензування конкурсних робіт згідно з рішенням суддівської колегії у складі директорату IDMedia студентка бакалаврату освітньої програми «Готельний і ресторанний менеджмент» ДТЕУ Анастасія Слободянік (науковий керівник – канд. економ. наук, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу Тетяна Ткачук) зайняла 1 місце та була нагороджена грантом у розмірі 10 000 грн.

Для участі у конкурсі студенткою було підготовлено статтю на тему «Маркетингові стратегії у зовнішній рекламі. Хитрощі маркетологів: огляд та аналіз основних» з акцентом на надання можливостей рекламного інформування для  інклюзивного середовища. Стаття переможниці відзначена унікальністю та креативністю поданого матеріалу, змістовним наповненням, сучасним поглядом на проблематику реалізації маркетингових стратегій у зовнішній рекламі для інклюзивного суспільства.

Вітаємо з перемогою в конкурсі та бажаємо подальших успіхів у науковому середовищі!

Результати Всеукраїнського гранту від IDMedia (за посиланням)

Автор публікації
заст. декана ФРГТБ з науково-методичної роботи
та міжнародних зв’язків
Тетяна Ткачук

20.07.2023
433884
1483
остання редакція 20.07.2023