Case studies | ДТЕУ від «Територія Мінімальних Цін»
Загальна інформація
У Державному торговельно-економічному університеті у рамках загальноукраїнського кар’єрного заходу «Час працювати – 2023» від мережі шопінг-центрів «Територія Мінімальних Цін» пройшла онлайн-сесія у форматі Case studies для журналістів, рекламістів, піарників та маркетологів щодо розробки ідей рекламної кампанії та фірмового героя.
20 листопада 2023 року онлайн-форматі здобувачі вищої освіти, які опановують дисципліну «Реклама», мали змогу презентувати ідеї, обговорити із представниками бізнесу свої напрацювання та почути ім’я вдалих робіт.
Директорка з маркетингу мережі шопінг-центрів «Територія Мінімальних Цін» Наталія Хомік, як представник бізнесу, виокремила найкращі роботи, дала конструктивні побажання та наголосила на основних помилках.
Слід зазначити: здобувачі вищої освіти у рамках дисципліни «Реклама» працювали над кейсом від мережі шопінг-центрів «Територія Мінімальних Цін» щодо розробки концепції рекламної кампанії та фірмового героя.
Завданням було запропонувати концепцію рекламної кампанії та розробити варіанти героя бренду, який підходив би під родинне позиціонування і який міг би використовуватися не лише в рекламних комунікаціях, а й у внутрішніх корпоративних.
Переможці (бренд-герой)
- «Кіт MINI, Slay».
- «VDOMA – Mr. Minimal».
- «Разом едженсі».
Відзнака (бренд-герой)
- «Ведмедик ТОПА».
- «Прокреатив – мавпочка».
Переможці (РК)
- «Анастасія Станішевська &Co (14% за фото)».
- «SDYBA».
- «Панченко Денис &Co».
Підсумок зустрічі – започаткування плідної співпраці з партнерами університету, синергія освітніх інновацій та бізнесу, зосередження уваги на тому, що інтереси роботодавців враховано в аспекті досягнення мети навчання – підготовки кваліфікованих фахівців Державного торговельно-економічного університету.
Особлива подяка Наталії Хомік за бізнес-зустріч, професійну консультацію, організацію конкурсу у форматі Case stadies, а також здобувачці освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» Марії Кравчук за створення віртуальної галереї робіт віртуальної галереї робіт.
Довідка.
Територія мінімальних цін – це мережа великих шопінг-центрів для всієї родини, яка на ринку вже 14 років.
Це інтернет-магазин та 17 великих магазинів (2000–3000 м² кожен) з широким вибором одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів відпочинку для всієї родини:
• 12 магазинів у
Києві.
• 1 магазин у Чернігові.
• 2 магазини в Івано-Франківську.
• 2 магазини у Львові.
Місія – дарувати задоволення від життя, створюючи простір вдалих покупок якісних сучасних товарів для всієї родини за розумною ціною.
Чекаємо на нові події, нові
знання та можливості!
Згуртований ДТЕУ – разом до перемоги!
Приєднуйся і дій!
Файвішенко Діана Сергіївна,
завідувач кафедри журналістики та
реклами