logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Журналісти ДТЕУ на Fashion Week

Загальна інформація

Представники Державного торговельно-економічного університету у якості інформаційної та організаційної підтримки взяли участь у наймасштабнішій події ‑ «Ukrainian Fashion Week», (UFW), тижневому показі моди у Мистецькому арсеналі.

Цього року показ українських брендів відбувся в Києві, де відновили фізичні покази через 2,5 роки після початку повномасштабного вторгнення.

Саме журналісти, здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» та «магістр» (гарант освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» ‑ завідувачка кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко) разом з інформаційним сектором Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) університету приєдналися до участі в організації цього заходу.

Відкрився сезон символічною ініціативою Opening Manifest. Це спільна заява понад сорока найвпливовіших представників української fashion-індустрії до міжнародної спільноти. Українські дизайнери представляли унікальні колекції та демонстрували рішучість і стійкість вітчизняної модної індустрії впродовж чотирьох повноцінних днів показу.

55-й сезон присвячено темі сталого розвитку та екологічної відповідальності в моді. Відомі та локальні бренди зосереджували увагу на екологічних матеріалах, повторному використанні тканин та інноваційних технологіях, що зменшують негативний вплив на навколишнє середовище. Також презентували найкращі практики реагування на виклики з застосуванням можливостей для бренда.

Так наші здобувачі змогли долучитися до зйомок подій, побувати за лаштунками індустрії моди та висвітлювати бекстейдж, тобто те, що відбувається «за кадром», генеруючи інформаційний контент для створення медіапродукту у соціальних мережах та на YouTube каналі, закріпити навички у межах практичного курсу «Медіастудія». А ще студенти поспілкувалися з модними інфлюєнсерами щодо ефективної промоції медійного продукту та розміщення його на різних медіаплатформах у мережі Інтернет.

Особлива подяка організаторам події UFW, представникам Творчого рекламного об’єднання студентів, які стали частиною цієї неймовірної події та отримали нові знання, за популяризацію університету та оприлюднення події у соціальних мережах: Христині та Катерині Гелетам, Єві Файвішенко, Анастасії Ромашка,  також представнику медіабізнесу Богдану Кулинку.

Чекаємо на нові події та нові зустрічі офлайн!

Єднаймося задля перемоги!

Анастасія Ромашка, здобувачка освітньої програми
«Реклама і зв’язки з громадськістю»,
Діана Файвішенко, завідувачка кафедри журналістики та реклами

    

12.09.2024
433884
188
остання редакція 12.09.2024