«Career Week-2024» – можливості для успішного старту кар’єри
Загальна інформація
Понад тисяча здобувачів вищої освіти щодня протягом тижня кар’єри долучалися до заходів, під час яких найкращі роботодавці ділилися професійними знаннями, власним досвідом та можливостями для планування і розвитку успішної кар’єри.
З 07 по 11 жовтня 2024 року в ДТЕУ відбулися заходи в межах «Career Week-2024». Протягом тижня на базі Центру розвитку кар’єри проведено презентації, вебінари, майстер-класи, гостьові лекції та зустрічі з успішними випускниками. У кар’єрних івентах узяли участь понад тридцять стейкголдерів, серед яких п’ять випускників університету, які провели:
три вебінари:
- «Карʼєра в аудиті з PwC: швидкий старт, великі можливості», спікер: Аліна АРУСТАМЯН, еmployer Brand Manager;
- «Кар’єрні можливості в IT для студентів», спікер: Ольга Денисенко, Early Careers Program Manager у DataArt;
- «Кар’єрні можливості в компанії «Ритейл Груп», спікер: Анна ТРУНІНА, керівник проєктів з підбору та адаптації персоналу;
вісім гостьових лекцій:
- «Рахункова палата – вищий орган державного фінансового контролю», спікери: Руслан МЕЛЬНИК – директор департаменту контролю (аудиту) у сфері судової влади та юстиції; Леся ГРИЦЮТА – начальник відділу перевірки якості здійснення аудитів департаменту стратегічного розвитку, контролю якості та міжнародної діяльності; Ірина ХАМЕНКО – заступник директора департаменту, начальник відділу добору персоналу та проходження державної служби департаменту по роботі з персоналом;
- «Медіадизайн продуктового лістингу – картки продукту на маркетплейсах», спікер: Нікіта ВАСИЛЬЧЕНКО, СЕО агенції «WETRUETEAM»;
- «Результативні перемовини», спікер: Денис БОРТНИК, радник TCM Group Ukraine;
- «Сучасна кар’єра юриста в команді професіоналів Sayenko Kharenko», спікер: Денис ДЕМ’ЯНЕНКО, директор з розвитку бізнесу;
- «Національний банк України: основні функції, кар’єрні можливості для молоді», спікери: Ольга КАРДАШЕВСЬКА, керівник з питань стратегічного планування департаменту стратегії та розвитку; Ірина БАРАНОВСЬКА, головний експерт департаменту персоналу;
- «Тімак Агро Україна: 11 років інновацій», спікер: Марія ЧЕРЕВКО, менеджер з персоналу;
- «Корпоративні цінності та місія компанії UHM: синергія між готелями та подобовими апартаментами», спікер: Марина ШПАРЕНКО, виконавчий директор;
- «Реальні переваги арбітражу трафіку порівняно з digital професіями», спікер: Андрій ЛЕСЬКІВ, CEO Arbitrage Up;
шість майстер-класів:
- «Створення бренду роботодавця. Найкращі кейси залучення junior-фахівців», спікер: Роман КУРИЛЕНКО, старший фахівець з розвитку бренду роботодавця компанії «Softserve»;
- «Від вибору до успіху», спікери: Альона ПИЖ, керівник відділу HR; Лев РАТИНСЬКИЙ, керівник відділу просування ДНІПРО-М;
- «Як потрапити в аудит: усі секрети від створення резюме до технічного інтерв’ю», спікер: Руслана ОЗЕРОВА, HR Manager Baker Tilly;
- «Індивідуальний брендинг у соціальних мережах», спікер: Ірина ГУРОШЕВА, експерт із соціальних медіа та копірайтингу lifecell;
- «Як керівна компанія формує успішний готельний бізнес: тренди, технології та кар’єрні можливості для нових професіоналів», спікер: Гліб КУЗНЄЦОВ, генеральний директор APGRADE APARTMENTS;
- «Як побудувати кар’єру викладача англійської мови», спікер: Наталія КОСТЕНКО, HR English Prim;
дев’ять воркшопів:
- «Чому аудит – найкращий вибір для твого майбутнього?», спікери: Яна САХНО, партнер департаменту аудиту; Марія КАНДЮК, HR-спеціаліст Grant Thornton;
- «Як отримати першу роботу», спікер: Лариса ПЕТРОВА, менеджер освітніх проєктів Епіцентр К;
- «Кар’єра у EY», спікер: Євгенія КОСТІЦИНА, старший фахівець з розвитку бренду робототавця;
- «Кар’єра без кордонів: можливості в Території мінімальних цін», спікер: Євгенія ЛЕВЧЕНКО, HR Business Partner;
- «Forvis Mazars – розумний вибір», спікер: Анна КУЗОВА, старший рекрутер;
- «Шлях до успіху. Як побудувати кар’єру в ВАТ Україна», спікер: Валерія ПОПЕНКО, молодший HR Business Partner;
- «Як працює український агро-техгігант KERNEL». Кар’єрні можливості», спікер: Олена КАШУБА, керівник відділу підбору персоналу;
- «Можливості для студентів в JYSK», спікер: Ірина СТРОКАЧ, HR-бізнес партнер;
- «Старт кар’єри в державній службі», спікер: Андрій БАТКАЛОВ, керівник експертної групи з питань стратегічного розвитку управління персоналом НАДС;
чотири презентації:
- «Робота в «Сільпо» – нові можливості», спікер: Ганна ВАКУЛЮК, менеджер з персоналу;
- «Створюємо майбутнє України: розвиваємо молоді таланти в МХП», спікер: Марина Шептицька, провідний фахівець із залучення та розвитку молоді;
- «Знайомство з Монделіс Україна». Перші кроки до успіху», спікери: Аліна КАПУСТА, Early Career Specialist; Юлія ТОНКОВИД, Talent Acquisition Advisor;
- «Унікальні можливості самореалізації для молодих фахівців у ресторанах «ATISSE» та «Естетичний галамидер», спікер: Сергій ХАЙЛОВ, керівник ресторанної служби.
Учасники івентів обговорили питання планування кар’єри, ознайомилися з кар’єрними можливостями в компаніях різних сфер діяльності, дізналися про програми стажування та кадрові потреби державних структур та бізнесу.
Здобувачі отримали поради щодо розвитку навичок, необхідних у сучасних реаліях та для майбутнього відновлення країни.
Бажаємо здобувачам застосувати поради роботодавців для успішної кар’єрної траєкторії!
Дякуємо спікерам за сприяння у працевлаштуванні молоді!
Центр розвитку кар’єри запрошує долучатися до наступного кар’єрного заходу «Час працювати!».
НАВЧАЄМО! ПРАЦЮЄМО! ПЕРЕМАГАЄМО!
Оксана Назаренко,
директор Центру розвитку кар’єри