logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Особистійний бренд та популярність у соціумі: майстер-клас Арини Яворських

Загальна інформація

Наші студенти прагнуть знайти привабливі сфери працевлаштування під час навчання, а зустрічі з успішними людьми в бізнесі сприяють їхньому пошуку і стають гарним прикладом для наслідування.

Актуальною подією став майстер-клас на тему «Особистійний бренд та популярність у соціумі» директорки відділу маркетингу і комунікацій міжнародної компанії, з представництвом в Україні, засновниці PR-агенції «Top of mind», що входить до списку Forbes, Арини Яворських.

Студенти дізналися, як стати популярною особистістю, застосувати інформацію майстер-класу для успішної кар’єри, формувати особистісний бренд за допомогою соціальних мереж, а також вони почули багато корисних практичних порад щодо монетизації особистісного бренду та бренду компанії в бізнесі.

Дякуємо пані Арині, яка завжди з готовністю ділиться неоціненним власним досвідом, лайфхаками у кар’єрі, мотивує студентів навчатися та допомагає їхньому професійному зростанню!

Вікторія ХМУРОВА,
кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту

05.11.2024
43630
62
остання редакція 05.11.2024