logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ДТЕУ на Effie Awards Ukraine

Загальна інформація

Державний торговельно-економічного університет взяв участь у наймасштабнішій події «EFFIE AWARDS UKRAINE», організованій Всеукраїнською рекламною коаліцією, яка в 2005 році отримала ексклюзивне право на проведення акції цієї премії в Україні. У 2024 році це сталося 18 раз поспіль.

Цьогоріч членом журі Effie Awards Ukraine* було обрано Діану Файвішенко, завідувачку кафедри журналістики та реклами, яка разом із командою творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) була запрошена на урочисту церемонію нагородження переможців найпрестижнішої світової нагороди в галузі маркетингових комунікацій (за головне досягнення в сфері – ефективність).

Урочистому нагородженню передує конференція Best Marketing Practices, яка насичена унікальним і ексклюзивним контентом, де презентують кейси фіналістів премії Effie Awards Ukraine 2024. Учасники дізнаються про всі виклики, контексти, цілі, комунікаційні стратегії та результати найефективніших кампаній України безпосередньо від авторів – маркетинг-директорів та бренд-менеджерів провідних українських компаній, а також CEO, стратегів і креативних директорів комунікаційних агентств.

За результатами Effie Awards Ukraine складають національні рейтинги ефективності комунікаційних та медіа агентств, рекламно-комунікаційних холдингів, рекламодавців та брендів України, а також усі результати української програми включають до міжнародного рейтингу ефективності Effie Index рекламодавців, агентств та брендів.

Вдячні за довіру і пишаємося переможцями й результатами найпрестижнішої нагороди https://effie.org.ua/winners/


*Effie Awards Ukraine визнана найпрестижнішою премією рекламно-комунікаційної індустрії, встановлює не лише золотий стандарт ефективності маркетингових комунікацій, а й популяризує найкращі світові ідеї та практики ефективного маркетингу. Завдяки Премії визначають, що буде актуальним не тільки нині, а й у майбутньому.

    

Катерина Гнатенко,
здобувачка спеціальності «Журналістика»,
освітньої програми «Реклама»

18.12.2024
433884
98
остання редакція 18.12.2024