Персональний бренд у LinkedIn: досвід міжнародної компанії Deloitte в Україні
Загальна інформація
Про персональний бренд та його роль для досягнення успіху в кар’єрі студентів уже багато чого відомо, однак на практиці застосовують різні способи його побудови та розвитку.
Позитивно вплинула на мотивацію до навчання студентів ФЕМП зі спеціальності «Менеджмент» зустріч, що відбулася 9 квітня 2025 року, на тему «Персональний бренд у LinkedIn» зі спікерами іміджевої консалтингово-аудиторської компанії Deloitte – спеціалістами з пошуку та підбору персоналу Анастасією Дженай та Іриною Скороход.
Під час майстер-класу на лекційних заняттях з навчальних дисциплін «Управління кар’єрою» та «HR-менеджмент» спікери ознайомили слухачів із методами підбору працівників у міжнародну компанію Deloitte в Україні в умовах війни, особливостями роботи персоналу, окреслили зміст і значення персонального бренду як явища, обґрунтували доцільність його побудови через соціальну мережу LinkedIn та важливе значення для успішної кар’єри, використання технології Well-being у формуванні корпоративної культури та добробуту працівників, ознайомили з інформацією щодо можливостей та умов стажування студентів у компанії.
Слухачам дуже сподобався захід – завдяки доступності, лаконічності викладу, командній взаємодії та змістовній презентації інформації. Студенти збагатили свої знання, отримали вичерпні відповіді на поставлені запитання, а також корисні поради щодо побудови персонального бренду в LinkedIn, які зможуть утілити в життя.
Студенти й організатори зустрічі щиро дякують Анастасії Дженай та Ірині Скороход за те, що віднайшли час для зустрічі, та за готовність поділитися професійними секретами.
Чекаємо на подальші цікаві та корисні заходи та бажаємо всім працівникам компанії Deloitte миру та Перемоги України!
Миколайчук І. П., канд. екон.
наук,
доцент кафедри менеджменту














