logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Гостьова лекція від блогера Макса Юрковського

Загальна інформація

У межах Career Week – 2025 у Державному торговельно-економічному університеті для здобувачів освіти відбулася гостьова лекція Макса Юрковського, блогера, інфлюенсера та автора курсів з експертного контенту, на тему «Блогінг, монетизація особистого бренду та реклама у соціальних мережах».

Захід організовано онлайн у межах дисциплін «Блогінг», «Реклама» завідувачем кафедри журналістики та реклами Діаною Файвішенко та доктором філософії (політологія) Катериною Федоришиною

Спікер Макс Юрковський надав детальну інформацію про ведення особистого та професійного контенту у соціальних мережах та месенджерах, виокремив мету блогінгу як самовираження, донесення цінностей, створення ком’юніті та вплив на аудиторію.

Говорили та активно ставили питання щодо особистого бренда, про його створення, автентичність, експертність і стабільність, візуальний стиль, тон повідомлень та побудову довіри з аудиторією. Корисними стали поради щодо створення та розміщення реклами у соціальних мережах завдяки різним форматам реклами (чесні та з дотриманням правил реклами): Reels, сторіс, пости, огляди, прямі ефіри, трендвотчинг та накопичення професійного досвіду.

Спікер наголосила на важливості ролі медіа у формуванні громадської думки та використанні сучасних технологій у комунікаціях, що є невід’ємною складовою успішного блогінгу.

Загалом ця лекція ще раз підкреслила, що блогінг — це не тільки хобі, а реальний спосіб створення особистого бренда та монетизації в цифрову епоху.

Вдячні Максу Юрковському за активність, надані поради та доступ до експертного контенту у месенджерах та на каналі YouTube.

Окрема подяка за популяризацію подій університету у соціальних мережах найкращим представникам Творчого Рекламного Об’єднання Студентів (ТРОС) Христині Гелеті, Ірині Крупко, Анастасії Ромашко.

    

Діана Файвішенко,
завідувач кафедри журналістики та реклами

11.04.2025
43630
178
остання редакція 11.04.2025