Відкрита офлайн-лекція | Арам Сімонян | Креативна агенція «I AM IDEA»
Загальна інформація
У Державному торговельно-економічному університеті організовано відкриту лекцію в офлайн-форматі зі співласником і стратегічним директором креативної агенції «I AM IDEA», засновником і СЕО ninjaschool.io.
27 травня 2025 року в рамках серії зустрічей із представниками бізнесу за традицією для майбутніх фахівців у межах дисципліни «Блогінг», здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» за освітньою програмою «Реклама і зв’язки з громадськістю», організовано офлайн-лекцію для обговорення сили креативних ідей, стратегічного мислення у сфері реклами.
Арам Сімонян, співласник і стратегічний директор креативної агенції I AM IDEA, засновник і СЕО ninjaschool.io., поділився своїми креативними та мотивуючими ідеями, кейсами, транслював найкращі рекламні роботи агенції, а також наголосив на важливості зустрічей з ментором наживо.
До обговорення долучилися запрошені юніори спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №251 імені Хо Ши Міна з поглибленим вивченням англійської мови.
Відгуки студентів про захід: «Відвідати офлайн-лекцію Арама Симонояна – це справжній інтелектуальний досвід. Його стиль викладу поєднує глибоку експертизу, живу мову та щире бажання поділитися знаннями», «Лекція була надзвичайно структурованою, з чіткими акцентами на ключових моментах та практичними прикладами».
«Особливо цінним було те, що пан Арам не просто транслював теорію – він увесь час тримав контакт з аудиторією, ставив запитання, стимулював до діалогу й заохочував до критичного мислення. Атмосфера в залі була динамічною й мотивуючою».
Наприкінці зроблено розіграш доступу до навчальної платформи ninjaschool.io на 1 місяць за найцікаві запитання, доступ до якого отримали майбутні фахівці, здобувачі вищої освіти спеціальності «Журналістика» – Олеся Кудіна та Юлія Овчарук.
Для студентів і фахівців лекція стала чудовим джерелом натхнення та нових ідей. Безперечно, це був не просто захід, а подія, після якої «хочеться діяти».
Щиро вдячні спікеру за мотиваційну зустріч та наставництво, за підтримку альма-матер.
Окрема подяка найкращим: Катерині Федоришиній, доктору філософії (політологія), за модерацію зустрічі, а також представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) – Христині Гелеті та Яну Горському.
Діана ФАЙВІШЕНКО,
завідувач кафедри журналістики та реклами
