logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита офлайн-лекція | Арам Сімонян | Креативна агенція «I AM IDEA»

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті організовано відкриту лекцію в офлайн-форматі зі співласником і стратегічним директором креативної агенції «I AM IDEA», засновником і СЕО ninjaschool.io. 

27 травня  2025 року в рамках серії зустрічей із представниками бізнесу за традицією для майбутніх фахівців у межах дисципліни «Блогінг», здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» за освітньою програмою «Реклама і зв’язки з громадськістю», організовано офлайн-лекцію для обговорення сили креативних ідей, стратегічного мислення у сфері реклами.

Арам Сімонян, співласник і стратегічний директор креативної агенції I AM IDEA, засновник і СЕО ninjaschool.io., поділився своїми креативними та мотивуючими ідеями, кейсами, транслював найкращі рекламні роботи агенції, а також наголосив на важливості зустрічей з ментором наживо.

До обговорення долучилися запрошені юніори спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №251 імені Хо Ши Міна з поглибленим вивченням англійської мови.

Відгуки студентів про захід: «Відвідати офлайн-лекцію Арама Симонояна – це справжній інтелектуальний досвід. Його стиль викладу поєднує глибоку експертизу, живу мову та щире бажання поділитися знаннями», «Лекція була надзвичайно структурованою, з чіткими акцентами на ключових моментах та практичними прикладами».

«Особливо цінним було те, що пан Арам не просто транслював теорію – він увесь час тримав контакт з аудиторією, ставив запитання, стимулював до діалогу й заохочував до критичного мислення. Атмосфера в залі була динамічною й мотивуючою».

Наприкінці зроблено розіграш доступу до навчальної платформи ninjaschool.io на 1 місяць за найцікаві запитання, доступ до якого отримали майбутні фахівці, здобувачі вищої освіти спеціальності «Журналістика» – Олеся Кудіна та Юлія Овчарук.

Для студентів і фахівців лекція стала чудовим джерелом натхнення та нових ідей. Безперечно, це був не просто захід, а подія, після якої «хочеться діяти».

Щиро вдячні спікеру за мотиваційну зустріч та наставництво, за підтримку альма-матер.

Окрема подяка найкращим: Катерині Федоришиній, доктору філософії (політологія), за модерацію зустрічі, а також представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС) – Христині Гелеті та Яну Горському.

Діана ФАЙВІШЕНКО,
завідувач кафедри журналістики та реклами

    

27.05.2025
43630
остання редакція 02.06.2025