logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Навчальна програма для бізнесу «Електронна комерція без кордонів: стратегії зростання онлайн-продажів»

Загальна інформація

Київська торгово-промислова палата спільно з Департаментом промисловості та розвитку підприємництва КМДА стали ініціаторами проведення дводенної навчальної програми «Електронна комерція без кордонів: стратегії зростання онлайн-продажів», організована. Захід об’єднав 27 провідних українських і міжнародних експертів у сфері e-commerce, стратегічного маркетингу та виходу бізнесу на закордонні ринки.

Програма була орієнтована на власників і керівників бізнесу, топменеджерів, фахівців e-commerce та маркетингу та зібрала понад 230 учасників у форматі онлайн та офлайн, які прагнуть ефективно управляти онлайн-продажами, упроваджувати сучасні стратегії розвитку та масштабувати бізнес на міжнародному рівні.

Експертом від ДТЕУ на заході виступила Марина Котова, доцент кафедри торговельного підприємництва та логістики, кандидат економічних наук. У доповіді «Дропшипінг та White Label в e-commerce: вигоди та ризики» вона поділилася практичними кейсами формування власних брендів, побудови партнерських ланцюгів постачання та використання спеціалізованих систем обліку й чат-ботів у електронній торгівлі. Окремий акцент було зроблено на виборі надійних постачальників, управлінні асортиментом та мінімізації ризиків під час масштабування бізнесу, що було високо оцінено учасниками заходу.

Організатори надали можливість приєднатися до програми й викладачам та студентам ДТЕУ. Студенти прослухали лекції провідних експертів, дізналися про роботу з маркетплейсами, автоматизацію продажів, аналітику даних, персоналізацію, сучасні інструменти просування на глобальних ринках. Подібні заходи особливо цінні для молоді, адже дають змогу переконатися, що навчальний матеріал, який вони опановують в університеті, відповідає актуальним запитам ринку та реальним бізнес-процесам.

За підсумками програми всі учасники отримали сертифікати, що підтверджують здобуті знання та практичні навички у сфері електронної комерції.

Участь у події стала для студентів важливим кроком у поглибленні практичних компетентностей та розширенні професійних контактів, а для університету — підтвердженням високої компетентності викладачів, актуальності знань, які вони передають студентам, та визнанням закладу як максимально орієнтованого на практичну підготовку фахівців.

Оксана ГОЛІК,
заступник декана факультету торгівлі та маркетингу, доцент

12.09.2025
43630
остання редакція 17.09.2025