logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

PR-марафон «У дзеркалі реальності» від #MRKTNG MRTH

Загальна інформація

Викладачі кафедри маркетингу ДТЕУ 30 жовтня взяли активну участь у масштабній події від #MRKTNG MRTH – PR-марафоні «У дзеркалі реальності».

30+ топових спікерів – серед них представники Bolt, ПУМБ, EVA, Novus, Vandog Agency та інших лідерів ринку.

300+ учасників офлайн і понад 8000 онлайн!

4 панельні дискусії – чесні, гострі, актуальні.

І, звісно, церемонія нагородження Конкурсу PR-кейсів!

Під час марафону говорили про найважливіше:

  • кризові та антикризові маркетингові стратегії; 
  • довіру як нову силу брендів;
  • баланс між стратегією, автентичністю і впізнаваністю;
  • репутацію, соціальну відповідальність і PR під тиском реальності;
  • роль брендів у суспільстві, які формують tone of voice у діалозі з людьми;
  • вплив AI, аналітики та даних на майбутнє маркетингу;
  • кризостійкість і швидкі реакції, що рятують репутацію;
  • чесність і людяність як основу #lovebrand.

Атмосфера – максимально енергійна, теми – на часі, дискусії – без фільтрів!

Наші викладачі вкотре довели: маркетинг – це не лише про рекламу, це про реальність, яка змінюється щодня.

Вікторія Кармазінова,
доцент кафедри маркетингу

30.10.2025
43630
остання редакція 03.11.2025