Захоплива лекція від однієї з керівниць компанії «PepsiСo Україна»
Загальна інформація
Проведення гостьових лекцій керівниками та фахівцями-практиками провідних компаній України є невід’ємною частиною освітнього процесу в університеті. Саме під час таких зустрічей студенти мають можливість отримати інформацію про функціонування провідних суб’єктів господарювання, дізнатися про дієві практичні прийоми досягнення успіху у бізнесі, отримати відповіді на питання про перспективи працевлаштування у найкращих роботодавців. 4 листопада 2025 року у рамках функціонування студентських наукових клубів «Конкуренція ХХІ століття» та «Синергія галузевих ринків» відбулася гостьова лекція директора з продажу компанії «PepsiCo Україна» Ірини Прогонюк на тему «Стратегія роботи компанії з національними клієнтами». «PepsiСo Україна» є одним з лідерів українського ринку харчових продуктів і напоїв, посідаючи провідні позиції на ринках соків, газованих напоїв та молочної продукції з цілою низкою відомих широкому загалу торговельних марок, більшість з яких представлені на полицях практично кожного об’єкта торгівлі. Компанія сплачує мільярди гривень до бюджетів усіх рівнів, забезпечує тисячі робочих місць лише на власних підприємствах, а у 2025 році вдруге поспіль потрапила до рейтингу п’ятдесяти найкращих роботодавців України за версією NV та Odgers Ukraine.
Пані Ірина запропонувала оригінальний та невимушений формат спілкування. Лектор розкрила необхідність формування стратегії роботи з національними клієнтами, звернула увагу на те, через які саме канали здійснюється продаж товарів, проаналізувала еволюцію підприємств роздрібної торгівлі протягом останніх двадцяти п’яти років, визначила особливості реалізації клієнтської стратегії з урахуванням різних форматів торговельних мереж. Захопливими виявилися конкретні приклади реалізації асортиментної, цінової, промо-стратегії, побудови відносин партнерства та перемовин. Пані Ірина також звернула увагу й на роль та місце у сучасній компанії КАМ (Key Account Manager) – фахівців з обслуговування ключових клієнтів, які відповідають за управління відносинами у рамках конкретних клієнтських сегментів.
Наприкінці зустрічі лектор відповіла на запитання аудиторії. Відбулося обговорення низки питань, що засвідчило високий рівень підготовки здобувачів університету в сфері функціонування ринків споживчих товарів. Студенти ДТЕУ отримали інформацію про можливості стажування та працевлаштування в одній з найвідоміших українських компаній. Ірина Прогонюк застосовувала й інтерактивні методи спілкування з аудиторією, пропонуючи відповідати на запитання. Переможці інтелектуальної вікторини вже за традицією отримають смачні призи від «PepsiCo Україна».
Студенти університету й науково-педагогічні працівники кафедри економічної теорії та конкурентної політики дякують пані Ірині Прогонюк за чудову можливість поглибити знання та розширити горизонти своїх компетенцій у сфері розвитку торгівлі та функціонування галузевих ринків.
Юрій УМАНЦІВ,
завідувач кафедри економічної теорії та конкурентної політики
ДТЕУ,
Діана ШКУРОПАДСЬКА,
доцент кафедри економічної теорії та конкурентної політики
ДТЕУ







