logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Стейкголдери ДТЕУ: бізнес-практикум для студентів від ТОВ «Епіцентр Маркетплейс»

Загальна інформація

Упродовж трьох тижнів (27 жовтня – 14 листопада) для студентів факультетів торгівлі та маркетингу; міжнародної торгівлі та права; економіки, менеджменту та психології тривав безоплатний бізнес-практикум «Від студента до мерчанта», організований ТОВ «Епіцентр Маркетплейс». Програма була спрямована на формування практичних компетенцій у сфері електронної комерції та включала лекції, практичні завдання, QA-сесії.

Захід стартував зі вступного слова Марини Котової, кандидата економічних наук, доцента кафедри логістики та торговельного бізнесу, котра зауважила про важливість практичної підготовки та ролі партнерства університету з провідними представниками ринку.

Першу частину змістовно провела Анастасія Григорак, керівниця департаменту B2B Growth ТОВ «Епіцентр Маркетплейс». Вона розповіла про принципи функціонування маркетплейсів, умови співпраці, порядок реєстрації магазину та особливості роботи з платформою.

Подальші заняття присвятили запуску магазину, роботі з особистим кабінетом, формуванню асортименту, створенню оптимізованих карток товарів, налаштуванню оплати й доставки, а також типовим помилкам продавців. Спікерами цих модулів стали Тетяна Сенич, Senior Account Manager, експерт з онбордингу продавців, та Євген Тамбовський, Senior Account Manager, спеціаліст з оптимізації контенту й розвитку магазинів.

Особливу увагу приділили темі просування товарів і розвитку продажів на платформі. Студенти ознайомилися з можливостями рекламного кабінету Epicentr Ads, інструментами органічної видачі, системою рейтингів і сезонними промоактивностями. До блоку також долучився Дмитро Маценко, провідний спеціаліст служби підтримки продавців, який пояснив, як сервіс допомагає пришвидшувати вирішення питань та підтримує розвиток магазинів.

Після завершення курсу учасники поділилися враженнями. Ось лише деякі з отриманих відгуків:

Анна, ФТМ: «Мої враження дуже позитивні. Найбільше сподобалися живі та практичні лекції з реальними кейсами. Особливо запам’яталася практика зі створення товарів — від вибору категорії до оформлення картки. Це був найцінніший досвід, бо дозволив зрозуміти, як працює мерчант “зсередини”».

Максим, ФЕМП: «Курс був максимально зрозумілим і корисним для тих, хто реально планує почати продавати. Тепер я точно знаю, що на маркетплейсі Епіцентру працювати буде зручно та без зайвих перешкод. Мені все дуже сподобалося. Дякую за інформацію!».

Емілія, ФМТП: «Було цікаво ознайомитися з маркетплейсом, отримати лайфхаки щодо заповнення товарів і кращого обслуговування. Формат Q&A — надзвичайно корисний, адже ми отримували миттєвий зворотний зв’язок. Дякую!».

Державний торговельно-економічний університет висловлює щиру вдячність Юлії Пінтескул, випускниці ДТЕУ та CEO ТОВ «Епіцентр Маркетплейс» за професійну підтримку, створення можливостей розвитку для студентів і аспірантів. Зокрема, учасники практикуму отримали спеціальні умови від платформи:

  •  50 % знижки на роялті протягом року;
  • +500 грн на бонусний рахунок для перших 10 зареєстрованих студентів;
  •  доступ до окремого чату підтримки студентів-учасників програми.

Подібні заходи сприяють зміцненню співпраці між університетом і бізнесом, допомагають студентам отримати практичні навички, що відповідають вимогам сучасного ринку праці, та мотивують молодь розвиватися у сфері електронної комерції.

Аліна НЕЧИПОРУК,
заступник декана ФТМ

14.11.2025
433884
остання редакція 02.12.2025