logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Фінальна лекція RetailUp: Ерік-Ян про інновації в бізнесі

Загальна інформація

Державний торговельно-економічний університет (ДТЕУ) завершив осінній цикл успішної інтелектуальної ініціативи RetailUp під натхненним девізом «Де ідеї зустрічаються з досвідом». Ідейними лідерами та організаторами проєкту RetailUp стали Олена Обухівська – випускниця ДТЕУ та експертка з міжнародних комунікацій, а також Артем Шлапак – керівник Malls Club. Ініціатива, що стартувала у жовтні 2025 року та об’єднала широку аудиторію студентів, послідовно розкривала ключові аспекти сучасного бізнесу.

28 листопада 2025 року відбулася фінальна лекція цього семестру у межах проєкту RetailUp.

На початку заходу перший проректор з науково-педагогічної роботи ДТЕУ Наталія Притульська привітала аудиторію та від імені ректора Анатолія Мазаракі урочисто вручила сертифікат пану Еріку-Яну Кааку, відзначивши його значний внесок у розвиток інтелектуальної ініціативи RetailUp.

У центрі уваги цього разу була актуальна тема «Інновації в бізнесі». Цей завершальний захід став потужною платформою для розуміння ключової ролі інновацій як рушійної сили розвитку та конкурентної переваги в сучасному бізнес-середовищі. Під час лекції було розглянуто такі важливі питання:

  • Визначення та класифікація інновацій, а також їхній вплив на життєвий цикл компанії.
  • Етапи від генерації ідеї до її успішного впровадження на ринку.
  • Методи створення культури інновацій та підходи до управління змінами.
  • Розгляд успішних кейсів інноваційного лідерства у європейському бізнесі.

Студенти ДТЕУ, які активно долучалися до всіх сесій, мали змогу не лише поглибити свої теоретичні знання, але й отримати практичні інсайти щодо механізмів впровадження інноваційних рішень у складному та динамічному світі.

Запис лекції доступний за посиланням.

Програму RetailUp модерували: Артем Шлапак – керівник Malls Club, та Олена Обухівська – експертка з міжнародних комунікацій та лідер ініціативи RetailUp.

Проєкт RetailUp є яскравим прикладом плідної співпраці ДТЕУ з європейською бізнес-спільнотою, що надає студентам унікальну можливість здобути знання та набути досвіду від практиків найвищого рівня. Ми раді високій зацікавленості та активній участі студентів ДТЕУ, що підтверджує важливість інтеграції академічних знань та реального європейського бізнес-досвіду.

Звертаємо увагу, що це була фінальна лекція проєкту RetailUp в цьому семестрі. Проєкт буде продовжено у наступному семестрі, де на студентів чекатимуть нові актуальні теми та спікери-практики. Слідкуйте за анонсами.

Тамара Кортукова
Начальник відділу міжнародних зв’язків

28.11.2025
433884
остання редакція 02.12.2025