logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти КНТЕУ підкорюють «B2B маркетинг»

Загальна інформація

     6 березня 2014 року в НТУУ «КПІ» відбувся фінальний етап кейс-змагань з промислового маркетингу в рамках VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених «B2B маркетинг», в яких взяли участь студенти вітчизняних ВНЗ, в тому числі представники Київського національного торговельно-економічного університету.  Учасникам було запропоновано проаналізувати комунікаційну діяльність бренду «Моршинська» та розробити стратегію і тактичні заходи щодо просування бренду в майбутньому. Дві команди нашого університету пройшли в фінал.

     Команда «Ліса», представниками якої є студенти 4 курсу кафедри маркетингу та реклами:  Кривенко Олександр, Чиж Лілія та капітан команди Гранат Лілія, посіла почесне ІІ місце. Їх робота була високо оцінена членами журі, серед якого були працівники факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ» Солнцев С.О., Зозульов О.В., а також генеральний директор УАМ Лилик І.В. і представник Маркетингової групи OS-Direct Васильєв Г.В. Тож вітаємо наших переможців!

                         

 

      У свою чергу, команда «Ліса» дякує викладачам кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ за вагому базу знань, що допомогла учасникам показати чудовий результат у змаганні, та особисто Суслову Т.О. і Данілову Л.Л. за підтримку конкурсантів.

 

06.03.2014
adv
2707
остання редакція 06.03.2014
adv