logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Співпраця кафедри менеджменту з випускниками: встановлення нових зв’язків з бізнесом

Загальна інформація

11 вересня, в рамках програми співпраці кафедри з підприємствами торгівлі і наставництва, що здійснюється кафедрою менеджменту, студенти 1-го курсу, 22-ої гр. та 5-го і 6-го курсів ФЕМП відвідали центральний офіс компанії ПІІ «Тойота-Україна», а також автосалон і дилерський центр «Тойота Сіті Плаза» на Петрівці  (вул. Московська, 24-б).

Організував цю подію Олексій Валерійович Цивінський, керівник відділу продажів ПІІ «Тойота-Україна», випускник кафедри менеджменту 2004 р.

Під час візиту студенти змогли ближче ознайомитися з діяльністю компанії «Тойота», вивчити модельний ряд бренду, який офіційно представлено в Україні, а також пізнати процес діяльності салону.

Подія розпочалася з відвідування студентами офісу ПІІ «Тойота-Україна», де перед ними виступив керівник відділу продажів ПІІ «Тойота-Україна» Олексій Цивінський, після чого учасники перемістилися в дилерський центр Тойота «Сіті Плаза».

Генеральний директор автосалону «Тойота Сіті Плаза» Андрій Гарбаренко розповів студентам про історію створення, філософію і стратегію розвитку компанії та ознайомив з діяльністю автосалону. Студенти дізналися про кадрову політику компанії, систему наставництва і навчання співробітників, систему мотивації продавців, етичний кодекс компанії. Студенти також мали нагоду поставити свої запитання та поспостерігати за процесом роботи фахівців салону «Сіті Плаза».

Далі начальник відділу основного ремонту Владислав Василишин показав ремонтний цех. Студенти поспостерігали за роботою майстрів на станції технічного обслуговування, ознайомились з системою принципів «чистого виробництва» 5S та  кваліфікаційною картою співробітників сервісного відділу, дізнались про організацію інноваційної діяльності і конкурси професійної майстерності.

Наприкінці візиту для студентів провели вікторину, яка складалась з низки питань про Японію, історію розвитку компанії "Toyota", на які вони відповідали з великим ентузіазмом. Найактивніші учасники отримали брендовані сувеніри з символікою Toyota.

Також була досягнута домовленість про подальшу співпрацю, зокрема про зустріч 18 жовтня на спільному суботнику з благоустрою території біля автосалону на Петрівці, де планується висадити сакури. Крім того, керівництво компанії запропонувало студентам написати есе про зустріч і враження від фірми "Тойота", автори кращих есе візьмуть участь у тест-драйві нового автомобіля.

Метою цієї співпраці  є ознайомлення студентів з компанією «Тойота» в Україні, а також формування мотивації та позитивного ставлення до майбутньої професійної діяльності, навчання та самовдосконалення студентів за допомогою інституту наставництва. Кафедра менеджменту планує й надалі здійснювати подібні проекти для студентів.

10.09.2014
Vita
2726
остання редакція 02.06.2020
Vita