logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

"Фокстрот" і КНТЕУ пліч-о-пліч навчають молодь

Загальна інформація

Проведення відкритих лекцій в КНТЕУ провідними фахівцями та експертами різних галузей економіки стало обов'язковим елементом набуття студентами фахових компетенцій. І це не дивно, адже такі зустрічі виконують важливу освітянську функцію – демонструють на практиці застосування набутих студентами знань, допомагають інтегрувати досвід практиків від бізнесу з існуючими науковими школами. 

Одним з таких заходів стала відкрита лекція керівника PR-відділу групи компаній "Фокстрот", канд. екон. наук Білецької Алевтини Володимирівни, на тему "Реклама і PR у маркетинговій діяльності торговельної мережі "Фокстрот". Лекція відбулась за ініціативи завідуючого кафедри маркетингу та реклами Ромата Є.В. 

На зустріч з практиком прийшли понад 300 студентів профільного спрямування «Маркетинг, реклама і зв'язки з громадськістю», викладачі кафедри. 

У своїй лекції Алевтина Володимирівна навела приклад реалізованого компанією соціального проекту "Школа безпеки", який можна розглядати як маркетинговий кейс, в якому вирішуються поставлені маркетингові цілі як в економічному, так і в комунікаційному плані.  Мета проекту – популяризація правил безпеки життя і здорового способу життя серед дітей та молоді. Одним з кроків реалізації проекту стало виробництво мультиплікаційного серіалу "Фокс і Трот поспішають на допомогу!". 

"Мультфільм - це спроба навчити правилам безпечного життя наймолодших школярів, які кожен день ризикують здоров’ям, наприклад, користуючись електротехнікою та побутовими приладами, перебуваючи у будинку без батьків. "Фокстрот. Техніка для дому" дбає про безпечне життя наших споживачів, безпека - гарантія комфорту, а "Фокстрот" – лідер комфорту", зазначила Алевтина Володимирівна.

Як соціально відповідальний бізнес, "Фокстрот" системно співпрацює з Київським національним торговельно-економічним університетом. Серед спільних проектів, що реалізуються в останні роки, - створення "Паспорту професії" продавця-консультанта непродовольчих товарів та навчальної методички "Маркування побутової техніки згідно з новим законодавством про торгівлю, євродирективи і техрегламент" і така співпраця буде продовжена.

17.09.2014
adv
3289
остання редакція 17.09.2014
Vita