logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Метр української тележурналістики в гостях у КНТЕУ

Загальна інформація

23 вересня 2014 року в КНТЕУ відбулася відкрита лекція на тему «PR та журналістика — проблема взаємних викликів». Лекцію прочитала — тричі лауреат Національної премії «Телетріумф», нині телеведуча новин на телеканалі UBR («Український бізнес ресурс»), в минулому телеведуча новин «ТСН» каналу «1+1» Добровольська Людмила Георгіївна.

Не зважаючи на те, що аудиторія для зустрічі була розрахована на 100 осіб, під час заходу були присутні понад 120 студентів спеціальностей «Реклама і зв’язки з громадськістю»,  «Рекламний бізнес», а також викладачі університету.

Подія відбулася з ініціативи кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ.

Зустріч з телеведучою пройшла в форматі імпровізованої прес-конференції, під час якої  у кожного слухача була можливість отримати відповіді на запитання, які його цікавили. У межах запланованої  теми Людмила Георгіївна розповіла про специфіку діяльності журналіста та піарника, роботи в команді, вимог, що висуваються до працівників мас-медіа, поділилася зі студентами таємницями журналістської творчості, роботи «за лаштунками» телевізійних програм, а також історіями про казусні випадки поза кадром.

«Родзинкою» лекції стали поради та настанови  від майстра слова спеціально для студентів КНТЕУ:

  • не лінуватися, а робити;
  • у своїй справі або бути першим, або вважати, що ти перший;
  • проблеми – це можливості для саморозвитку, а не для деградації;
  • якщо хочеш розвиватися, твоє оточення повинне бути трішечки розумніше, ніж ти сам;
  • не боятися своїх ідей;
  • писати просто: чим простіше ти зможеш сказати про складну річ, тим ти «крутіший» професіонал.

А сама гостя керується в житті таким правилом: «Жити сьогоднішнім днем і так, щоб не було соромно завтра».

Після закінчення лекції слухачі аплодували стоячи, адже Людмила Георгіївна надихнула майбутніх фахівців на плідну працю та стрімке досягнення поставлених цілей.

        Пост-реліз підготували
студентки 3 курсу 1 групи
напряму підготовки «Реклама і зв’язки з громадськістю»
Гвоздь Ада, Гребенюк Світлана та Дмитревич Тетяна

23.09.2014
adv
4951
остання редакція 23.09.2014
Vita